{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chopper
  • #1   29. apr 2011 Man skal i hvert fald være klar over at det er en relalativ død maskine - men har da ikke hørt noget dårligt om kvaliteten

• #2   29. apr 2011 Hvis du vil har noget der kører super godt så køb dig en Honda Super Magna, det er en V4 motor med gigant bundtræk, modellen er lavet kun i 87 og 88 ..

Top fed model smiley

http://www.dba.dk/honda-super-magna-700-ccm/id-73456471/

Gutten der har den her til slag skriver godtnok at den er fra 91 men tror det er en skrivefejl smiley

• #3   29. apr 2011 Den også lavet en model først i halvfemserene, men der ser den lidt anderledes ud ..

• #4   29. apr 2011 Havde en XVS 650 (årg.98. Se evt. billeder i min profil) i ca. 8 år og havde på ingen måder problemer med den, så jeg vil sige at kvaliteten er helt fin. Da jeg solgte den sidste sommer havde den kørt ca. 25.000 km og igennem årene var der ikke brug for andet end de "obligatoriske" services.

Det største minus var alt pudseriet for at holde den pæn smiley

Hyggelig og velkørende maskine som jeg godt tør anbefale.

• #6   29. apr 2011 Min mening kunne godt være farvet lidt, men jeg skal prøve på at være så ærlig og neutral som mulig.

Personlig synes jeg at kvaliteten på xvs 650 er helt i top, den bare kører og kører, har et flot udseende, og af en cruiser at være rigtig gode køreegenskaber.

Chromen virker til at være i god kvalitet, og ligeså med lakken, så med en vask i ny og næ, og en pudseklud til chromen er jeg sikker på at man har en flot maskine der holder i mange år.

MEN som Søen L skriver, så er den relativ død,- for mig personlig må den bare ikke blive sløvere, den ligger lige på den nedre grænse.

Den går skidegodt ved 80kmt men allerede ved 100kmt synes jeg den tager rigelig med omdrejninger og lyder lidt anstrengt.

Jeg har været på motorvej en enkelt gang med min, og det gør jeg ikke igen hvis jeg har andre muligheder. Er der tale om en længere strækning jeg synes den virker direkte pint og ikke specielt behagelig ved 130 kmt.

Har man ofte en passager med ville jeg slet og ret vælge xvs 650 fra, dertil er der for få hk..

Hvis bare den havde haft 10 hk mere ville det ha været en perfekt maskine, og jeg synes heller ikke 50hk er for meget at forlange af en 6½, men det ville nok gå ud over momentet.

Og den har faktisk et dejligt moment, selv op af bakke trækker den pænt fra 30kmt og opad i 5. gear.

Så kan du leve med de 40 hk, og ikke skal have en passager med,- så synes jeg det er et rigtig godt valg, man sidder godt, har rigtig gode køreegenskaber, og så er den bare en flot model, synes jeg. smiley

• #7   29. apr 2011 http://123mc.dk/find/viewAd.php?directlinkID=26314 eller noget andet med skub i. Den har samme HK som GT'eren. Prisen her er også helt i orden.

• #8   29. apr 2011 Havde en Honda vt 700 før og købte så en Suzuki m 800 og har ikke fortrudt det. Den kører godt og har et godt træk helt fra bunden, men igen en cykel der er glad for en pudseklud. Hvad chromen angår så tror jeg at det er lige dårlig, vores klima er ikke rigtig til chrom, specielt ikke hvis man ikke er over det hele tiden.

Kommentér på:
chopper

Annonce