{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Syn og drossling. {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.
Nu er det snart ved af være min tid, skal forhåbenligt snart til køreprøven og så skal jeg også ud og have mig en MC.
Jeg har fundet mig en Yamaha XS400 fra 83. Det bliver ikke til mere med min pengepung, men man skal jo starte et sted.
Nu er mit spørgsmål så.
Da denne MC jo har 46hk skal den drossles da jeg får det lille kort. Den er lige blevet synet her i Marts, men jeg skal vel have den til syn igen når den skal drossles?

Jeg har læst flere steder her inde, af nogen mener man godt selv må sætte det på, bare man køber det rigtige eller sådan noget.
Men må jeg selv sætte kittet på?

Og skal den hele syns vejen igennem eller kun drosslings sættet?

Håber i kan hjælpe mig

Jørgen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn og drossling.
  • #1   12. maj 2006 Hej Jørgen,
    Jeg har selv skulle drosle min MC idet jeg heller ikke har fået det store kørekort endnu grundet min alder.
    Jeg købte en droslingskit hos en forhandler, hvor jeg fik en vejledning med på tysk (jeg tror nok det var en vejledning? kan ikke tysk så jeg ved det faktisk ikke), hvor der stod noget med hvor meget mc'en havde af effekt når kittet er monteret.
    Man må vidst gerne selv montere droslingskittet - så jeg tog ned og spurgte synsmanden hvad han skulle se af dokumentation for at den var droslet, og han sagde at den der tyske vejledning skulle være god nok smiley
    Så jeg tog vejledningen og mc'en til syn, så nu er min mc "lille" - pris: 231kr for syn

Kommentér på:
Syn og drossling.

Annonce