hmm godt projekt eller for omfattende {{forumTopicSubject}}
jeg er lav vandet hvad penge angår ,,
men cykel vil man jo gerne have igen.. selvom jeg også skal være far og gyserne er små..
så var det at jeg har fundet et suzuki gsx 400e (2 cyl) kun stel....til en lille 1000 kr seddel med danske papire
i ved den der start 80er model
og efter et kik på mobile fant jeg indtil flere af de modeller til 500-550 euro altså omkring 4000 kr
og rejsen i bil frem og tilbage vil koste en 1000 kr også
det vil altså sige at jeg kan komme ud af det med en cykel til en 6000 kr .
men jeg skal jo sætte hele baduljen over på det danske stel ..
og her kommer det langt om længe .... kan det overhovdet betale sig . eller skal man vente og se efter en her i dk .. men altså man kan jo dårligt få en kina 250ccm for 6000kr og så man en 400 suki alt andet lige være bedre..
men hvd siger i kan det betale sig
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 6 Emner: 8 Svar: 36
Hvis du samtidig hygger dig med projektet og har tiden til det, så vil jeg da mene det kan svare sig.
Jeg har haft en Suzuki GS750 fra 80', den gav jeg kun 5000 for, så det kan da lade sig gøre at finde noget billigt her i landet også.
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 10 Emner: 68 Svar: 450
Så omfattende vil jeg ikke mene det er.
Ps. gav 3500 kr. for min nysynet. Så det er da muligt at finde dem billigt.
jun 2006
Følger: 1 Følgere: 49 MC-er: 2 Emner: 216 Svar: 844
Altså jeg har pladsen og værktøj til det og hænderne er nogenlunde skruet på . Og ellers ved jeg jo hvor jeg kan søge hjælp .. det er vel ikke raket forskning
Nu skal jeg bare lige have lillemor med på at hive 6 lange ud af bugetet .. men ja det er nok om at finde en her hjemme som den der bliver linket til eller tæt på grænsen
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
Suzukien holder længere, men så har du en masse arbejde.
hmm godt projekt eller for omfattende