Styrt på mc {{forumTopicSubject}}
Ja så blev det altså min tur til at styrte på min mc. Måske skal jeg hellere kalde det et fald. Det skete da jeg skulle parkere den i vores p-kælder på arbejde. Der var 3 ledige pladser hvor jeg skulle holde på den yderste. De to andre var ledige da jeg kom, så jeg ville da lige vende cyklen så jeg hold med fronten den rigtge vej når jeg skulle hjem. Desværre havde jeg ikke lige set at der var sand på jorden, hvilket resulterede i at cyklen forsvandt under mig, dog kum med ca. 2 km/t. Men stadig ubehageligt. Det resulterede så i et smadret hæjre blinklys, et lidt bøjet og ridset sidespejl og en god smerte i min højre hånd, da jeg skulle tage fra for faldet.
Alt i alt meget billigt sluppet. Regner med at jeg selv kan bøje sidespejlet tilbage igen, og nu har jeg da så en grund til at skifte til nogle mindre og mere smarte blinklys.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
men godt de rikek skete mere!
Kunen nemt have kostet en brækket fod eller lignende!
Sand er fjenden! Ligesom salt!!!
mar 2006
Følger: 60 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 326
feb 2005
Følger: 5 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 239
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 138
/
Heidi
aug 2005
Følger: 48 Følgere: 43 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 35
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 311
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 91
nej der er intet der slår et par intime timer med sin elskede...heller ikke hvis det er ens MC... jeg må nok indrømme at det er hende der hjemme der kommer først... men hun lover også at jeg både kan få porche og corvette stingray hvis vi får råd... også går hun ikke af vejen for hjemmebio(projektor) og hvad der høre til i stuen.... med den rigtige skal du alle dine ønsker opfyldt få...
og hvad angår styrtet det er sgu surt at styrte når man tror at man igen er nået safe hjem.... men det bekræfter reglen du er først safe for styrt når du sidder ned i sofaen.... man skal være opmærksom indtil cyklen står sikkert på stbenet og er slukket( og til dem som nu siger ja men den kan stadig vælte så jajada hvem har ikke set en der prøver at rejse deres væltede cykel op).
som vi siger der hvor jeg kommer fra
"du må op påen igen"
det er en perfekt at få mulighed for at style biken lidt hvad med nye spejle, eller forhvilere, eller andet der stak ud
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 91
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.490
mar 2006
Følger: 60 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 326
Fatters kærste havde lige valgt at købe et Pilot Power 160/60 17 til mig, fordi hun syntes det var så synd mit bagdæk var så slidt :D...
Så nu er der dæk til 2-3uger igen
Styrt på mc