1.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Styrt på mc Styrt på mc

Ja så blev det altså min tur til at styrte på min mc. Måske skal jeg hellere kalde det et fald. Det skete da jeg skulle parkere den i vores p-kælder på arbejde. Der var 3 ledige pladser hvor jeg skulle holde på den yderste. De to andre var ledige da jeg kom, så jeg ville da lige vende cyklen så jeg hold med fronten den rigtge vej når jeg skulle hjem. Desværre havde jeg ikke lige set at der var sand på jorden, hvilket resulterede i at cyklen forsvandt under mig, dog kum med ca. 2 km/t. Men stadig ubehageligt. Det resulterede så i et smadret hæjre blinklys, et lidt bøjet og ridset sidespejl og en god smerte i min højre hånd, da jeg skulle tage fra for faldet.
Alt i alt meget billigt sluppet. Regner med at jeg selv kan bøje sidespejlet tilbage igen, og nu har jeg da så en grund til at skifte til nogle mindre og mere smarte blinklys.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styrt på mc
  • #1   11. maj 2006 sq surt!
    men godt de rikek skete mere!
    Kunen nemt have kostet en brækket fod eller lignende!

Sand er fjenden! Ligesom salt!!!

• #2   11. maj 2006 Og kvinder! smiley

• #3   11. maj 2006 Kvinder har nu deres gode øjeblikke

• #4   12. maj 2006 så så... der findes altså forskellige udgaver, modeller, om jeg så må sige, af os...

/

Heidi

• #5   12. maj 2006 helt enig Heidi:P

• #6   12. maj 2006 kvinder er ondskab og roden til alt ondt... alle krige er sku da startet på grund af kvindens musling mellen storetæerne... meeen.. hvem helvede kan undvære et put af og til.. hmm... og dog... så hellere en spiller og en bajer...

• #7   12. maj 2006 lol
    nej der er intet der slår et par intime timer med sin elskede...heller ikke hvis det er ens MC... jeg må nok indrømme at det er hende der hjemme der kommer først... men hun lover også at jeg både kan få porche og corvette stingray hvis vi får råd... også går hun ikke af vejen for hjemmebio(projektor) og hvad der høre til i stuen.... med den rigtige skal du alle dine ønsker opfyldt få...

og hvad angår styrtet det er sgu surt at styrte når man tror at man igen er nået safe hjem.... men det bekræfter reglen du er først safe for styrt når du sidder ned i sofaen.... man skal være opmærksom indtil cyklen står sikkert på stbenet og er slukket( og til dem som nu siger ja men den kan stadig vælte så jajada hvem har ikke set en der prøver at rejse deres væltede cykel op).

som vi siger der hvor jeg kommer fra
    "du må op påen igen"

det er en perfekt at få mulighed for at style biken lidt hvad med nye spejle, eller forhvilere, eller andet der stak ud

• #8   12. maj 2006 og så var det en porsche og ikke en porche

• #9   12. maj 2006 Det kommer an på hvor meget nye spejle koster og hvilke jeg kan få til min mc. Har nemlig lige betalt min forsikring så kassen er ikke så fyldt som den var før, desværre. Men skal nok ud til forhandleren i morgen og tale med ham og købe nogle støvler.

• #10   12. maj 2006 Ang. det med kvinder... så har jeg da fået et lidt bedre syn på dem nu smiley

Fatters kærste havde lige valgt at købe et Pilot Power 160/60 17 til mig, fordi hun syntes det var så synd mit bagdæk var så slidt :D...
    Så nu er der dæk til 2-3uger igen smiley

Kommentér på:
Styrt på mc

Annonce