875 visninger
|
Oprettet:
Karaktere til mc'er {{forumTopicSubject}}
Det er altid svært at bedømme andres MC'er, men det var godt at det gamle system blev afløst, af det nye, således at alle ikke hele tiden fik ekstra høje. I stedet gives der idag ca. 98 % af tiden høje stemmer.
Jeg har set på www.mczonen.dk at deres afstemnings system kører i % og dermed er der mulighed for at give fra 0-100 point. Var det ikke en ide at indfører et system der minder om det på MCG?
www.theducklings.dk
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 734
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 6
Lad os få nogle procenter
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 85 Svar: 117
Der ud over syntes jeg det er en tendens til at kvinder får højere score og flere henvendelser her inde. Vil man gerne vinde udfordringer og få høje bedømmelser her inde, så skal man bare oprette sig som kvinde.
Men der ud over syntes jeg det er et total fedt forum her inde. *S*
God vind til alle MC-folk der ude i det danske land.
sep 2005
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 75
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 517
mar 2005
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 21
ikke en dårlig ide det med at oprette sig som kvinde........
JOKE
nej fuck de stemmer, det sjove er da at batle om man så vinder eller taber er ligegyldigt......NOT
og ja nogle folk er meget nærtagende ang. de stemmer
og bliver ret mopsede ved middel eller der under.
men det er vel din egen mening om din mc der er den eneste der virkelig tæller... ?
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 85 Svar: 117
Og er for øvrigt enig med dig i at det ville være rart / fedt med lidt ekstra ord og kommentare i ren tekst om hvad folk mener om ens cykel. Det kan man ligesom bedre forholde sig til, i stedet for en midelkarakter.
Hygge
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 8 Emner: 29 Svar: 49
sep 2005
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 632
feks. når man har stemt på 25 udfordringer så får man en ekstra høj stemme sat ind på sin konto, som man så kan gi til en mc som man syntes fortjener den.
Målet med dette skulle så være at man havede en mulighed for at få flere ekstra høje stemmer at dele ud af og samtidig ville der også være mere fokus på udfordringer og flere ville stemme.
bare lige mine 2 cents....
-Jesper
Karaktere til mc'er