{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

hvad skal man købe {{forumTopicSubject}}

min hornet er blevet skadet og regner ikke med at få den tilbage, men nu ved jeg ikke om jeg skal ha hornet igen eller prøve noget nyt, har tænkt på ducati monster men har hørt at de er dyre at holde kørende, en suzuki sv1000, eller en hornet igen, de skal ligge mellem 70 og 90k +- lidt
Er der nogen der kan tilføje lidt til min liste? nåede kun at køre omkring 1000km på min hornet inden der var en der kørte ud foran mig, så er lidt ny i mc verdenen.
Det jeg leder efter er en en naked bike af en art som jeg kan tulle stille og roligt rundt på alene, men som også kan følge mine kammeraters 100-130hk mcer noget af vejen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal man købe
  • #1   11. maj 2006 1000 km er da alt for lidt på en Hornet! Jeg kørte 30.000 på min før jeg skiftede den, og jeg blev ikke træt af den. Jeg synes det er en fantastisk sjov motorcykel og en pisseflot naked-bike.

  • #2   11. maj 2006 ja var egentlig også meget glad for den, men kan godt li at tøffe stille og roligt rundt ude på landet og det ville en V2 nok være lækker til tror jeg, man kører jo med en del snoninger men sådan en R4.

  • #3   11. maj 2006 Okay, hvis du bare vil "tøffe" så er en Hornet vist at skyde over målet. Det er satme en kvik bike på de små snoede... Jeg har skiftet til V2. Det er fedt, men det er nu ikke det der afgør hvorvidt turen blir stille og rolig :o)

Kommentér på:
hvad skal man købe

Annonce