1.077 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Thomas H
Thomas H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hej Allesammen Hej Allesammen

Jeg starter på mit MC kort nu her næste md (maj) og skal til jo osse og købe mig en cykel . Og den som jeg har set på er en Hyosung GT 650 ccm som i mine øjne er nok en af de fedeste MC ever.. !

Men mit spørgsmål er til jer mere erfarne ryttere er om det er en god begynder cykel...

Den som jeg har fundet siger sælger at der virker omdrejningsviseren IKKE men har ingen anelse om det bare er et kabel som der skal skiftes eller om det er noget elektronisk som man ikke lige selv i en jiff kan skifte.. ?

I må meget gerne hjælpe mig ... Kan altid bruge råd...

Mange hilsner

Thomas H

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hej Allesammen
  • #1   22. apr 2011 Synes det er en ok cykel prisen taget i betragtning. Hvor gammel er den, for de første årgange havde problemer med bla. topstykket og det skal helst være skiftet

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    apr 2011

#2   22. apr 2011 Hej Peter.

Tak for det hurtige svar..

Cyklen er fra 2005 og har løbet 13900 km

Ved ikke hvornår de startede med den model..

Sælger nævner intet om topstykke..

• #3   22. apr 2011 hvad prisleje ligger sådan en svend i??

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    apr 2011

#4   22. apr 2011 19.000 med plade.. smiley

• #5   22. apr 2011 den har fået meget ros, netop fordi den er go som begynder cykel.
    har aldrig prøvet den, men syntes den er super fed at se på, har du evt et link til den? for 19k med plade lyder satme som en fin handel!

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    apr 2011

#6   22. apr 2011 nej det er en privat handel med en kammerat.. desværre.. smiley

• #7   22. apr 2011 Det er svært at sige. Det er en god begyndercykel hvis den er vedligeholdt rigtigt. - Ligesom med alle andre cykler er det vigtigt.

Jeg ville nok undersøge det med omd.tælleren inden. - For det sidste man har lyst til med en ny cykel på hånden er at skrue. - Man vil sgu hellere ud at køre smiley

Prisen lyder yderst fair. Hvor langt har den kørt?
    Husk desuden at tjek dæk, kædekit osv. - Det kan blive nogle tusinde kroner oveni hvis det står for en udskiftning.

• #8   25. apr 2011 De tidlige modeller havde som nævnt problemer med topstykkerne - tjek om den du har kig på har den nye type ved at sammenligne med dette billede :

http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/676172/efee2f1456121b2a04d44b73fceedc6b

Den skal have den lille "knop" der er markeret med rød pil.

Ellers risikerer du at ventilerne sætter sig og rammer stemplet med dyrt motorhavari og måske styrt til følge.

Men bortset fra det så er det nogle fine maskiner til prisen. Jeg er ihvertfald godt tilfreds med min smiley

Kommentér på:
Hej Allesammen

Annonce