{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

enghave motor.. {{forumTopicSubject}}

se så fik jeg endelig mit kort idag, og der skulle rulles en tur.. har nok kommet til at trille lidt mens jeg ventede på køreprøven, men sådan kan det jo gå...

Jeg hentede min cykel slutningen af marts, og den har kørt knap 15000 km. Den skulle have fået det store service fra enghave.. sagde de..

Nå men jeg syntes jo den lød lidt underlig, så jeg kontaktede en mekker, som fortalte mig at knastkæden skulle strammes osv. det fatter jeg jo ikke en daddel af, den har jo lige fået service.. nå men afsted det går til enghave efter jeg har fået det hvide papir..

Jeg kommer ind og møder en skide hyggelig johan som er sælger - lidt for sælger men en ok fin fyr.. han er jo ked af knastkæden og ventilerne lyder som en gammel ford a motor uden olie på.. men bagataliserer det.. den skal jo bare lige.. bare lige overtager jeg.. den skal bare skrues og det fandme nu.. den har kørt 250 km sidne jeg hentede den og det kan fandme ikke være rigtigt at den skal lyde sådan efter et stort service.. yamaha er trods alt ikke en kinser crap cykel.. det kunne han jo ikke lide at høre så han hentede det store skideskur derinde.. drøn ubehagelig og hamrende uhøflig.. ja jeg kunne jo sagtens sige.. osv. og var den overhovedet købt hos dem osv... nå men slutningen blev at jeg kunne køre fra helsingør ind til dem så de havde den mandag morgen kl. 0800 og så kunne jeg hente den sidst på eftermiddagen.. til mjit foreslag om at låne en cykel og så lade min egen stå - eller at de kunne skrue i løbet af dagen og så ville jeg hente den senere.. nej nix og nul.. intet kunne lade sig gøre..

Af det lærte jeg at jeg aldrig nogensinde igen køber så meget som en møtrik derinde.. Jeg er selv butikschef i en kludebiks, så lidt erfaring med kunder har jeg da...
Nå men det var bare et surt opkast fra mig - sådan nogle bonderøve..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  enghave motor..
  • #1   11. maj 2006 Jah, sådan nogle mekanikere gider ikke at folk hidser sig op. Det der med: "den skal jo bare lige.. bare lige overtager jeg.. den skal bare skrues og det fandme nu.." er ikke måden at overtale en håndværker på. Det er kun læredrenge der finder sig i det.
    De ved godt at de har lavet en fejl og at du er i din fulde ret til at få det lavet uden beregning, men sådan noget er der ikke nogen med hård hud på hænderne der gider finde sig i. Det med at bagatalisere er helt normalt, det er bare sådan man taler. Ligesom det hedder at "smide et nyt tag op"... Det er "bare lige". Det nytter ikke at blive sur med det samme i hvert fald.

• #2   11. maj 2006 Jeg kan sku godt forstå dig, hvis de påstår den har fået service da du købte den, hvad har de så HELLER ikke lavet !!! det er sku for dårligt. Og nu her hvor du har fået dit pap, og bare ville ud og køre, ja det er sku surt.
    Men for mit hvedkommen skriver jeg lige deres navn bag øret, man skulle jo nødigt forville sig ind i den butik.
    Nå men tillykke med pappet!!!!

HB

• #3   11. maj 2006 frorai... kan ikke se at det er andreas problem at de har fået fine fornemmmelse. hvis ikke du vil have fyldt ørene op med lort kan du jo drive forretningen som om du gerne vil se dine kunder være tilfredse og så æde tage den fejl til dig som du nu en gang har lavet med tilhørende vredesudbrud. pt leder jeg stadig efter et sådan sted dog.... fanme svært af finde et sted man ikke føler sig buttfucked efter man har været der...

• #4   11. maj 2006 Jonas: Så hold dig fra ørstedsparken...

/
    Jesper

• #5   11. maj 2006 jesper... hmm er det det der er galt... troede bare der lå en mc forhandler der inde...

• #6   11. maj 2006 Ingen tvivl om det er superrøv, kan heller ikke tage sådan noget, når det bare er fordi de går og sover, istedet for at have hjernen med i arbejdet. Har bare også fundet ud af at man får mere ud af at tale pænt og så lade være med at komme der igen, hvis man er utilfreds. Er 100% på Andreas' side, syntes bare lige den anden side af sagen skulle med. Men det er altid en god idé at gøre opmærksom på, når man aflevere sit hjertebarn, at det skal laves ordentligt. Ved godt det lyder forkert, men det hjælper. Jeg ved ikke hvad i ernærer jer med, men det er en anden verden end i en Mc'donalds eller en H&M.

Kommentér på:
enghave motor..

Annonce