BilleMC - Manglende respons.. {{forumTopicSubject}}
Hej MCG.!
Min situation er i øjeblikket at jeg er i Australien og gerne vil have gjort min MC sommerklar til inden jeg kommer hjem. Derfor har jeg skrevet en E-mail til Billemc da jeg hele tiden har haft i tankerne at det var et godt Yamaha værksted der var professionelle med deres arbejde ved kundernes cykler..
Problemet er at der er kommet 1 mails tilbage fra dem ud af 3 jeg har sendt til dem. Og det var ikke det tilbud som jeg havde bedt om! Dog et spørgsmål om hvor langt den havde kørt. Det fik de svar på med det samme og siden har jeg ikke hørt et kuk fra dem! Den første mail de fik fra mig var den 5. April.
(Normalt havde jeg ringet eller besøgt dem for at høre om tilbud, men det er henholdsvis umuligt eller pisse dyrt...
Andre der har samme oplevelse med BilleMc med manglende respons? - Og er de lige så elendige i værkstedet, som de er ved deres mailbox?
Mangler nu også et sted jeg kan få ordnet det service på min MC i Midtjylland. Spyt ud hvis i har nogle gode steder..
Hilsen Lean..
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
men kan du ikke få en kammerat til at ringe til dem?
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 260
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.856
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 52
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
LEAN, ring nu bare til dem, eller bare få en kammerat til at ringe
alternativt kan jeg da gøre det for dig
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 766
apr 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Jeg ved han har forryende travlt , havde lige en forfælg der over for at få skiftet dæk , han vil ringe når den var klar
Jo tak han ringede kl 2230 , du kan hente den om 10 min , der gik de og arbejdede endnu , og må sige jeg er glad for at han arbejder for de kunder der kommer personligt
alså vender jeg den lige om , jeg vil blive pisse sur hvis han sad ved sin PC og svarede på mail fra Australien , frem for at lave min fælg
Det er ikke negativt ment , men det er sku nu de skal tjene penge !
PS han havde ikke tid til at få penge af mig , så han sagde , du gir kage næste gang
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 779
kan ikke nikke genkende til Dækmanden (aarhus) erfaringer med "dyre" regninger.
BilleMC - Manglende respons..