{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Ducati Monster {{forumTopicSubject}}

Hej MC galleri, og velkommen til mit første indlæg smiley

Jeg er endelig kommet i gang med at få det fine A på mit kort og hold op hvor skulle jeg da have gjort det for længe siden, alt for fedt!

Jeg har altid været helt væk i Ducati Monster, lyden, udseendet, alt ved den går lige i stolpen!! Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt den passer til min højde, hvordan den er at køre osv, og vil derfor høre om der er nogen her der nogenlunde matcher mine fysiske specifikationer der kan give lidt plusser/minusser (if any?) Og generelt er der noget specielt jeg skal holde øje med når jeg er ude og kigge?

Jeg er 188 og har let lange ben, jeg skal primært bruge den til bykørsel til og fra arbejde, men har familie spredt lidt rundt i landet så skal ikke afvise den kommer ud og trille lidt længere en gang imellem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ducati Monster
  • #1   12. apr 2011 Ærgerligt at du ikke er færdig med kortet, for importøren (FI Motorcykler) har ellers åbent her i påsken - med Monster Dag Skærtorsdag, så der ville du kunne have fået en prøvekørsel (ikke at man ikke kan det på andre tidspunkter) Men du kan jo altid smutte forbi og prøvesidde, og snakke med dem.
    Jeg har desværre ikke selv erfaringer med Monster'en, men min egen er den som Monster'en er baseret på og der sidder jeg ganske fint, også på længere ture (er selv 186). Men jeg ved ikke hvordan kørestillingen er på Monster'en ifht. min egen.

• #2   12. apr 2011 Selvom du ikke har fået kortet endnu, så prøv alligevel at besøge Finn Ingemann, og prøvesid en Monster S4, som er 3-4 cm højere end en standard Monster 900. Ja den koster ganske vist lidt moneter, men den er også hamrende fed smiley

• #3   12. apr 2011 Har en kammerat der er 192,det går fint med det!!!.Gå efter en SR model!!

• #4   12. apr 2011 Jeg vil sige tage ud og prøv ja:D

• #6   12. apr 2011 Sådan noget volapyk,de har da ens stel!!

• #7   12. apr 2011 Besøg DML(Ducati Monster List) eller Ducati MS websites. Disse er som "wikipedia" for Ducati Monster owners.

• #8   12. apr 2011 Hold da op en masse svar, absolut noget der kan bruges, tak drenge!! smiley

Det er en 900 jeg har kig på, men var også af den opfattelse at de havde ens stel?! Håber jeg kan finde tid til et smut forbi FI i påsken og få en sludder, om ikke andet er det altid sjovt at høre snakken gå smiley

Kommentér på:
Ducati Monster

Annonce