974 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

klikker fra forbremse under kørsel klikker fra forbremse under kørsel

hej

min srad klikker fra forbremsen når hjulet drejer rundt.
en mekaniker siger at det skal den. men nu har jeg hørt en anden srad og den siger det ikke. og det er alligevel højt selvom jeg har hjelm på

jeg synes bare det er møg hamrene træls at hører på og folk glor også når man kommer trillende stille og roligt.

nogle der evt ved hvad det kan være.. bremseklodserne er også lidt løs men det skal de vel også være. ???

og hvad kan det evt være som siger det. er sikker på det kommer fra bremserne foran

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klikker fra forbremse under kørsel
  • #1   11. apr 2011 og det forsvinder hvis man holder bremsen stille i

• #3   11. apr 2011 Min gamle tlr sagde en høj klik lyd under nedbremsning, lyden aftog som farten kom ned. Efter en del søgen fandt jeg ud af den ping som holder bremsekoldserne var slidt som bevirkede at klodserne kom lidt med frem og faldt tilbage med et tydligt højt klik. Det kostede ikke kun en ny pind.

• #4   12. apr 2011 Min gør det samme. Det er dog kun den ene skive og hos mig er det et af de flydende ophæng, der er blevet for løs. Ny skive skal der til..

• #5   12. apr 2011 Tag det roligt. Intet behøver at være galt ved at du kan høre dine bremser "klikke". Snarere tværtimod. Det er et sundhedstegn. Det betyder at dine skiver stadig kan bevæge sig, og dine klodser stadig sidder løse i kalibrerne.
    Du bør mere være på vagt når du ikke længere kan høre dem. Det betyder oftest at dine skiver er ved at gro fast i møg og dine klodser er fyldt med bremsestøv og lignende skidt og møg.

• #6   12. apr 2011 mekanikeren har jo haft det skilt af da han skiftede dæk på den. og han sagde ikke noget med at der var noget som var slidt. mine skiver er også næsten nye

Kommentér på:
klikker fra forbremse under kørsel

Annonce