3.765 visninger
|
Oprettet:
Import fra Italien {{forumTopicSubject}}
Hvor svært er det at hente en brugt mc i italien? Kan det efterhånden lade sig gøre også at få "exportplader" i Italien som i Tyskland til at køre den hjem på eller er eneste mulighed enten at få den transporteret hjem eller håbe sælger siger ok til at jeg kører den hjem på org. plader (desuden ikke helt efter bogen). Hvis du tror at vide eller bare har hørt, kan jeg nok ikke bruge det til så meget. Hører meget gerne fra andre, der reelt ved noget konkret om det.
På forhånd tak:-)
sep 2010
Følger: 2 Emner: 4 Svar: 19
sidste indlæg står der man må kører på pladerne indtil DK's grænse det er vel i og for sig rigtigt nok du må bare ikke kører med dem i DK, mener du kan købe grænse plader eller prøve plader ved grænsen til DK
sep 2010
sep 2010
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.893
Fordel ved den italienske registrerings attest er også at man kan se om der er gæld i køretøjet.
Du får en registrerings attest, og en afmeldings attest.
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.893
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 2
Jeg har andre steder læst, at det kan variere fra region til region om hvorvidt man får de originale papirer eller kopier med stempel og begge ok hos Skat.
Soldado: Ved godt man kan få til bil flere steder, problemet er lidt når det gælder mc - tror jeg.
Import fra Italien