842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Hjælp! Motorkortslutning motorvej... Hjælp! Motorkortslutning motorvej...

Godaften til jer alle. Jeg havde en rigtig kedelig oplevelse idag, da jeg kørte hjem. Midti overhalingssporet på motorvejen, er der pludselig ingen gasrespons, jeg drejer håndteret, men der sker intet... Trækker ind i møddinger og slukker for cyklen. Herefter kan jeg ikke starte den, der er slet ingen reaktion fra starteren overhovedet! Jeg ringer efter Falck, og bliver hentet.mens jeg venter er der to forskellige bilister der holder ind i kassevogne, også motorcyklister, som spørger om jeg ha brug for hjælp. Positiv overraskelse midt i det sure! Stor tak til jer, hvis i læser med. Men,har i nogen bud på, hvad pokker der er sket? Motorcyklen gik ikke ud, der var umiddelbart ingen underlige lyde fra motoren... Den skulede ført d jeg drejede nølen, hvorefter den så ikke ville starte. Min intuition siger mig jo, der kunne være en forbindele idet at gashåndtag og startknap sidder i smme side. Styret, og måske kunne være forbundet?! Hvad siger i, har sku brug for hjælp... Cyklen er en Honda Horne årg 2002 med kun 23000 km på bagen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Motorkortslutning motorvej...
  • #1   1. apr 2011 Undskyld de mange fejl, skriver fra en iPad og det fungerer ikke optimalt. Møddinger--nødspor. Skulede--slukkede. Bær over med mig.

• #4   1. apr 2011 hvad sagde falck manden ? prøvede han intet ?

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #5   1. apr 2011 Måske et knækket gaskabel.
    Kører starteren rundt?

• #6   1. apr 2011 Der er lys i lygter og instrumenter, falckmanden kiggede lidt på batteriet, men kunne ikke rigtig komme til at måle på noget på grund af placeringen... Og nej, desværre, ingen aprilsnar og det var netop også derfor jeg lige har købt cyklen, fordi den skulle kunne holde rigtig godt! Angående sikringen, kan bare ikke forstå, at gashåndtaget bliver dødt, for der er vel ingen elektronik inde over eller?

• #7   1. apr 2011 Nej, stateren er helt død, der sker absolut intet nårman trykker, cyklen kunne lige så godt være slukket oguden nøgle, bortset fra at alt andet virker!

• #8   1. apr 2011 Det jeg kan konkludere er: forbindelse mellem gashåndtag og motorcyklen er et eller andet sted gået død, og samtidig er der ingen forbindelse fra starteren til motorcyklen.. Hvad hulen har disse dle til fælles?? Er sku lidt bangefor at det er noget alvorligt, når den bare sådAn svigter midt på motorvjen,...

• #9   1. apr 2011 prøv med et andet batteri !!

• #10   1. apr 2011 Jeg fik skiftet batteri i sidste uge, så det skulle meget gerne ikke være det.. Og desuden, batteriet har vel ikke noget at sige, når det er gasresponsen der pludselig forsvinder liget i det hele?? Og når derstadigvæk er lys i lygter og instrumenter??

• #11   1. apr 2011 hvor på fyn bor du søren ? måske er der en i nærheden der kan hjælpe.

• #12   1. apr 2011 Hej Michael! Det er pænt af dig at foreslå, men i øjeblikket er jeg i tjeneste på skive kaserne, så cyklen er kørt til et værksted i nørresundby, som jeg kender lidt til. Ellers er jeg rimelig lost heroppe, da jeg ikke rigtig har andre tilhørsforhold end kasernen...

• #13   1. apr 2011 Sidst jeg starteren på min kværn ikke ville køre havde jeg ved et uheld sat den i gear- og så vil den ikke starte, sikker på den ikke står i gear?

Iøvrigt fucking surt!

• #14   1. apr 2011 Panse w - hehe, ja, havde god tid da jeg stod i nødsporet til både at checke dødemandsknap, gear og hvad der ellers er af mulige dummefel, men det er desværre ikke sådan en smiley

• #16   1. apr 2011 hvornår har du købt ? hvad med vinteropbevaring , , var det første tur ? med det gamle benzin ?

kunne lyde som
    1 en dødmandsknap man har ramt ?
    2 tom for benzin ?
    3 står i gear
    4 skidt der har samlet sig med benzin ,enten i filter eller længere nede.

• #17   1. apr 2011 Jeg købte cyklne for to uger siden, og kunne forstå på den tidligere ejer, at der ikke var blevet kørt ret meget på den det sidste år. Fik skiftet olie og sat et nyt batteri på selv,
    1, dødemandsknap: Ikke rigtig en mulighed, da motoren stadigvæk kørte, men jeg kunne ikke tilføre mere gas med håndtaget, den gik så stille ned i fsrt og jeg trak ind, slukkede for motoren selv.
    2) den var næsten liger fyldt op.
    3) prøvede til bevidstrløshed at starte på allem ulige mærkelige måder, intet duede.
    4) en mulighed jeg selv har overvejet, men så forstår jeg bare stadigvæk ikke problemet med stateren!!
    Ellers en række gode bud!

• #19   1. apr 2011 du har knækket dit gaskabel.............

og i din iver for at få gang i din cykel så har du kommet til at ramme on-off knappen der sidder ved gashåndtaget.. det er mit bud... se selv efter den er god nok

• #20   1. apr 2011 så du slukkede motoren selv ? den gik ikke ud ?

• #21   2. apr 2011 Busa c --- Som jeg har skrevet et par gange ovenfor, så er den dødemandsknap ikke en mulighed, jeg dobbeltcheckede det flere gange, så selv om det ville være rart hvisd det bare var mig der havde været fummelfingret, så er det ikke så simpelt..

• #22   2. apr 2011 Ja, jeg slukkede selv for motoren, den gik sådan set fint nok, jeg kunne bare ikke tilføre gas.

• #23   2. apr 2011 jeg tror han renser den og så spiller det, det sker for mange hve¨rt år , man kan hælde et additiv i tanken før man sætter den væk , så skulle det ikke ske , men nu renser han den sikkert bare . det lyder ikke alvorligt/dyrt

• #24   2. apr 2011 Tak for inputtet Michael, det er opmuntrende at det måske kan løses så ligetil! Vender tilbage når jeg får en eller anden melding fra værkstedet.

• #25   2. apr 2011 Jeg har prøvet noget lignende engang.
    Da var det laderelæet / ensretteren der var feset af.

• #26   2. apr 2011 Jeg tror helt bestemt det er et elproblem. Jeg ville nok kigge lidt på ensretteren. Hvis den er stået af, kan man få flere problemer.

Kommentér på:
Hjælp! Motorkortslutning motorvej...

Annonce