770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Garage søges Horsens Garage søges Horsens

Hej jeg mangler et sted min mc kan overnatte i Horsens. Det skal helst være tæt på lunden, med lås og ikke for dyrt. Jeg er også interesseret hvis der er en der vil være med til at dele en af de dyre garager der kan lejes her omkring.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 500 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garage søges Horsens
  • #1   1. apr 2011 Havde jeg valgt at købe mc i år så var jeg klar på at dele, men det bliver nok desværre tidligst næste år. Bor selv ikke så langt fra lunden.

Hvor ligger der ellers garager tæt på, de dyrere du skriver om, og hvor på nettet kan man finde dem... synes at det var ret svært at finde nogen dengang jeg ledte efter en, men det er selvfølgelig også et par år siden??

Har haft en billig garage, men da jeg solgte min mc, så gav jeg kontakten til udlejeren af garagen videre til en anden herinde fra, som også manglede en i Horsens, håber der er en venlig sjæl der vil gøre det samme for dig smiley

• #2   1. apr 2011 Der er garager på Fredericiagade og jeg har set nogle i onsdags avisen. De ligger så omkring 600kr pr måned smiley

• #3   1. apr 2011 600 dyrt? Jeg betaler 1250 for en garage i Valby, garager i København ligger nemt mellem 900-1200 kroner, i er heldige derovre smiley

• #5   1. apr 2011 1200 kr det kan man næsten få en lille lejlighed for herovre. Martin B jeg skriver en pm så kan vi se om vi kan finde ud af noget.

• #6   2. apr 2011 1250... Hold op det er da en slat penge. Jeg gav 250 kr om måneden for den garage jeg havde for nogle år siden, og der var plads til 2 motorcykler og en masse udstyr.

• #7   3. apr 2011 Hvor var det Gert?

• #8   5. apr 2011 Fredensgade, men tror at alt er optaget nu, desværre!! Men det skal så siges at den var uden strøm, der var faktisk ikke engang lys, pænt irriterende om aftenen, eller en overskyet dag.

Der var også kun 2 garager med beton gulv, og da ved jeg at de er optaget nu, i den ene er der mc'er og den anden en oldtimer bil.
    Det var den ene med beton gulv jeg havde dengang. De andre garager er med brosten, eller hvad det nu hedder, der er ihvertfald en masse store runde sten der stikker ud af jorden, ikke super optimal som gulv til mc'er, ved ikke lige hvem der kom på den idé i sin tid, he he ;-D

Er du kommet nærmere en garage, eller leder du stadig?

Dem til 600 kr, er de med lys og strøm, og hvor stor er sådan en sag egentlig??

• #9   5. apr 2011 Dem jeg har set til 600 har været med lys. Størrelsen ved jeg ikke helt men man må regne med der er plads til en bil så en mc eller 3 kan der nok også være.
    Jeg leder stadig...

Kommentér på:
Garage søges Horsens

Annonce