807 visninger
|
Oprettet:
Sidespejl suzuki gsxr fra 95 {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der ligger inde med nogle gode links, hvor det er muligt at finde nogle lidt smartere sidespejle end de originale jeg har på, men til en pris der er til at betale?
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 108
Jeg har lige lavet samme nummer, samtidig ville jeg af med mine store murstens blinklys, men syntes heller ikke at jeg ville sætte miniblink på, jeg vil gerne bevare den originale stil uden de helt store kompromisser, så jeg købte nogle herinde (lidt thansen agtige i kvaliteten) med blinkklys i, men det var også mest et forsøg for at se hvordan det nu ser ud, når den slags moderne halløj kommer på en pensionsmode gammel dame.. Resultatet blev fornuftigt og skal nok få taget et billede i weekenden, men jeg skal helt sikkert finde nogle bedre, for det med prisen har også lidt at gøre med kvaliteten, og de spejle jeg har på nu er virkningsløse ved 100+ km/t. De ryster og kan ikke strammes ordentlig (møtrik drejer bare rundt inde i det kammer der burde holde den på plads), så hvis jeg skal fyrre den af tror jeg at de klapper sammen..
apr 2006
Følger: 5 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 108
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 5
Sidespejl suzuki gsxr fra 95