{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Det dælme billig {{forumTopicSubject}}

Var lige inde på turing klubben hjemmesiden som havde en reklame for noget der hedder bikeroutfit online. Hjemmesiden taler faktisk dansk. http://www.bikeroutfit.de/biker/index.php/language/dk/
Med de priser forstår jeg godt mange ikke gider købe i danmark. Men er der nogen der kender butikken og er det sikker nok at købe der?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det dælme billig
  • #1   31. mar 2011 har været nede og se butikken og handlet der via nettet et par gange, ingen problemer der

• #2   31. mar 2011 det er en rigtig fin butik de har fået utrolig meget tøj og hjelme ind i det lokale smiley i morgen og lørdag holder de udsalg hvor de lejer et ekstra lokale og laver lagersalg derfra.. jeg tager i hvert fald derned og kigger på lørdag når vejret bliver så godt

• #3   31. mar 2011 Jeg er ikke tilfreds kunde ,jeg bestilte et par støvler på netbutikken og efter 14 dage måtte jeg rykke og spurgte hvorfor jeg ikke hørte noget og hovsa det var vist en forglemmelse ,og så modtog jeg støvlerne kunne jeg se de havde været brugt i sålen og emballagen de var i var til noget andet fodtøj .Så kort og godt
    jeg handler ikke der igen .

• #4   31. mar 2011 Jeg har købt Rukka tøj dernede og forskellige andre ting.Super tilfreds

• #5   31. mar 2011 Det er jo:
    http://www.motorradtechnik.de/index.php?id=2

Super forretning, der altid er et besøg værd - de er aut Triumph og BMW forhandler. Jeg har købt min K1200s der og fik en fin betjening, pris og service.

• #6   31. mar 2011 Jeg har et par støvler til reklamation dernede lige nu. Er da lidt spændt på hvordan det går

• #7   31. mar 2011 Købte en Modekajakke dernede for 9-10 år siden, og den holder stadig, godt sted at kigge mens MCen bliver serviceret hos G Wilhelmsen nedenunder. Men hold priserne op mod Hein Gerike, som ligger i Scandinavian Park, eller Louis/Polo Motorrad / FC Moto. Der er masser.
    http://www.dmcn.dk/?/links/Default.asp
    Kig på webbutikker nederst.

• #8   1. apr 2011 Det med net handel kontra fysisk butik har alle vel en lille historie omkring, men jeg var udsat for intet mindre end tyveri den anden dag, eller et forsøg på det.. Skulle bruge en dims som originalt på et dimsested i Holland koster 20 euro, eller 150 kr. Denne dims ville jeg jo lige prøve min sædvanlige dimsedealer om ikke han kunne skaffe hurtigere, og fair hvis prisen skulle være lidt højere.. Prisen ved min dimsedealer var på den forkerte side af kr 600,- samtidig med en levering der ikke var til at overskue.. Øhhhm nej tak du.. Butikker der tuder over kunderne forsvinder kan købe en rulle kiks, eller lade være med at kalkulere så forbandet højt at kunderne tvinges ud over landets grænser. Jeg er ikke så naiv at jeg ikke kender til omkostningerne ved at drive en butik, men DG 75%+ er en personlig fornærmelse..

Kommentér på:
Det dælme billig

Annonce