{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha Virago 1100 kendte problemer
  • #1   26. mar 2011 Mener starteren er et svagt punkt på dem

• Helle S
    Helle S Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 14
    #2   26. mar 2011 Starter drev var et problem på de ældre modeller, hvorfor ikke købe en samme mærke som du selv måske en 800 M eller C

• #3   26. mar 2011 Det har vi også overvejet, men de er stadig noget oppe i pris

Viragoen er fra 1991,

• #5   26. mar 2011 der har sgu ikke været noget galt med min, og det med startere det var 82-32-84 modellerne, 1100'erne har fået rettet det problem- det er jo den samme motor der sidder på dragster1100 modellerne og dem er der jo ingen der klager over.
    det er en simpel motor, der ikke er tunet det mindste,så den er ikke overbelastet, den har en kompression på 8,3:1 så den kører på 92 okt. det er en fed motorcykel, men den har et gammelt udseende. yamaha ramte sgu mere rigtigt med xvs'erne

• #6   13. jun 2017 Startere kn være et problem, og delene er ikke at finde mere, så der må trixes ldt for at få det til at virke når det går ned.

• #7   14. jun 2017 Det er egentlig ikke selve starteren den er gal med, men starterkransen som bliver slidt.

Mig bekendt er det også et problem på nyere modeller... Men mange af de ''nye'' er nok bare ikke så slidte endnu?

• poul S
    poul S Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 14 Følgere: 13 Svar: 2
    #8   2. jun 2019 har selv xv 1100 og de problemer jeg er løbet ind i er som følger bendix drev slidt nemt at finde ca 500 kr + olieskift og så starter koblibg ca 300 kr på e bay skiftede da jeg havde det skildt ad alligevel nem rep den er fra 86 og jeg har der efter kørt 17000 miles på den uden andet en alm veligeholdelse som olieskift og tændrør samt luftfilter så kan klart anbefales en god kraftig sjov maskine med stor køre komfort

• #9   2. jun 2019 Der er en af delene som ikke fås mere.

Kommentér på:
Yamaha Virago 1100 kendte problemer

Annonce