{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

STARTPROBLEMER BANDIT 400 {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen
Jeg har et underligt problem jeg skal have lidt hjælp til.
Her til eftermiddag da jeg skulle på job ville min BANDIT ikke starte.
Jeg har lige repareret min karburatormenbran i den ene karburator da den ikke sugede på alle 4 men blot på 3.
Herefter kørte den fint... Dog tappede den strømmen efter at have stået i tomgang for at få stillet karburatorerne.
Batteriet blev genopladet og den kørte fint i 4 dage.
På 5 dagen ville den ikke starte og jeg prøvede løbe den igang men uden held.
Herefter ladede jeg batteriet op og nu trækker den fint starteren rundt men den tænder ikke....
I stedet slår den nogle gavaldige skud ud af udstødningen med et par minutters mellemrum - dog uden at starte.... Tændrørene er HELT nye og så fine ud da jeg tog dem ud og tjekkede... Ikke særligt "våde"
Jeg er totalt på bar bund... Hvorfor den ikke springer igang... Det skal siges det lyder som om der er vand i udstødningen og så "knalder" den... Men igang kommer den ikke....
Skal lige siges jeg som det eneste ikke har tjekket om rørene gnister - men det bliver gjort senere...
WHAT TO DO!!!!!
Og jo - der er benzin i tanken... :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STARTPROBLEMER BANDIT 400
  • #1   24. mar 2011 Lyder som om, at den ikke tænder rigtig på tændrørrene....

Siden en løber tør for strøm, selvom du kører, så kan det være batteriet som er ved og falde sammen eller også så virker din ensretter/generator ikke ordenligt....

Får du den startet, så tjek, at der lades nok.... ca. 14 volt skal der lades på batteriet ved forhøjet omdrejninger, hvis der er mere, så er ensretteren gået, hvis mindre, så kan det være ensretteren eller generatoren som er defekt... men her kan du måle på indgangen til ensretteren og se om der kommer nok strøm fra generatoren... gør der, så er enretteren gået....

• #2   24. mar 2011 Problemet er jo jeg ikke kan starte den da den ikke tænder... Så derfor kan jeg heller ikke konkluderer om det er generator eller ensretter som er gået.
    Mvh

• #3   24. mar 2011 Hvis den drukner, så kan du lugte det I i udstødningen.... Hvis ikke, så vil jeg tjekke om der faktisk kommer benzin til karburatorene....

Det kan sagten være. at der ikke er nok strøm på batteriet selv om starteren kører.... Så du kan evt. prøve med og sætte startkabler på fra en bil og se om det ikke lige giver resultat...

Kommentér på:
STARTPROBLEMER BANDIT 400

Annonce