{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc alarm.
  • #1   18. mar 2011 Hvad er dit behov ? Scorpio alarmen findes jo i et utal af varianter .. Jeg har selv Scorpio SR-i900 alarmen er fuldt ud tilfreds !!! Jeg havde dog nogle krav om hvad jeg forventede af min alarm.



  • #2   18. mar 2011 det er fordi har lige bestilt sådan en scorpion sr-i900 og skal have den på her den 31 men værkstedet sage at spay ball er verdens bedste mc alarm men han kunne ikke fortælle forskellen

  • #3   18. mar 2011 Det sagde mit værksted også at spay ball var, når det bliver monteret rigtig så er det aldrig bøvl med det derfor købte jeg sådan et og har aldrig fortrudt det

  • #4   18. mar 2011 Kasper: Hvor har du bestilt din Scorpio alarm fra?
    Jeg har selv sat mig i hovedet, at jeg skal have sådan en, men skal bare finde et sted, hvor de er knapt så dyre smiley


  • #5   18. mar 2011 Jeg har også hørt godt om spay ball. og har selv en, har ikke haft nogen problemer med det.

  • #6   18. mar 2011 Spyball alarmen er en af de bedste alarmer overhovedet. Dens eneste formål er at hyle hvis der bliver skubbet til den.

    Scorpio'en har en lille fjernbetjening, så alarmen automatisk slår fra når du kommer i nærheden af cyklen. Derudover vises der på det lille display om motorcyklen bliver rørt, væltet eller forsøgt startet.
    Derudover er der perimetersikring på, som gør at hvis folk kommer for tæt på , fx tættere end 15 cm, så siger motorcyklen BIP BIP .. Hvis det fortsættes går alarmen igang og det vises på skærmen som om at nogle er for tæt på den.
    Der er desuden anti jacking på den. Det fungerer således at hvis nogle stjæler din mc og kører på den, kan du via alarmen slukke for hele motorcyklen.

    Problemet med de fleste alarmer, uanset om det er Thor, Spyball, Scorpio etc, er om alarmen tapper al batteriet på motorcyklen. Har haft min cykel stående i næsten tre uger med alarmen tændt og alligevel kunne jeg uden problemer starte motorcyklen igen. Scorpio alarmen går automatisk på standby og nedsætter batteriniveauet efter 5 dage vistnok.

    Flere spørgsmål ?


  • #7   19. mar 2011 har lige monteret en original suzuki alarm på min SV1000 igår. det spiller max! masser af muligheder for at kode den så den passer til ens behov. PLUG and PLAY.

  • #8   19. mar 2011 hvad koster sådan en original en.. og hvad hedder den

    mvh


  • #9   19. mar 2011 jeg gav 1675 kr ved Bislev MC. ved ikke hvad den hedder. det er en original fra Suzuki. den er skide nem at montere. dog lidt tricky at kode ind til ens behov. men ikke raketvidenskab smiley kan evt hjælpe.

  • #10   19. mar 2011 jeg siger tak info...
    og for du vil given en hånd..

    : )

    mvh


  • #11   19. mar 2011 var da så lidt.

  • #12   20. mar 2011 det er en scorpion sr-i900. har kigget over alt og de står alle sammen til 2900kr. så den kommer på her den 31. men der er lige kommet en ny der hedder sr-i1100 der er også inbygget gps i og du styre alarmen med din smart phone.

Kommentér på:
mc alarm.

Annonce