1.024 visninger
|
Oprettet:
Reklame på læderdragt {{forumTopicSubject}}
Godaften
Er der nogen der ved noget om, hvordan man trykker noget som helst på sin læderdragt - her tænker jeg kørenummer, sponsorer osv. Kan man ligesom med T-shirter finde et eller andet at stoppe i printeren, og så stryge på - eller klistrer man det fast?
Nogen der kan belyse min manglende viden på området?
På forhånd tak, og godnat!
aug 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 779
De burde kunne være behjælpelig der, enten med tips eller måske gøre det for dig.. Ved ikke hvor meget de gør i.
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 500
attermann - jeg forestillede mig der måske var nogle "badges" der kunne stryges på - evt. ligesom fra denne side - http://cgi.ebay.co.uk/Alpinestars-Motorcycle-Cloth-Leather-Jacket-Badge-Patch-/170406284631?pt=Men_s_Accessories_UK&hash=item27ad018d57
Men jeg mangler et sted hvor man kan producere sådan nogle, efter mit eget design.
Håber i forstår hvad jeg mener..
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 119
1. Serigrafi......dyrt løsning...... find en der laver custom T shirts og høre om de kan?
2. Broderi ....finde en lille bix med en broderi maskine der kan konvertere dine design til noget der kan sys.......lyder svært men er det ikke hvis de har en god maskine medde rigtige programmer.
3. Sports forretninger varmer tekster på alm stof tøj hele tiden men emnet skal kunne tåle omkr 150 grader i 15-20 sekunder så jeg ved ikke om læder tager skade af det.
Hvis det var mig gik jeg efter nr 2. Som den mest holdbar og mest kvali. løsning aller bedste hvis det er en maskine der kan brodere i læder direkte på emnet men så skal man tage inderfor osv ud og sy det ind igen det kan blive en bekostelig affair..........
Der er også en 5 En stor sort tus.......:-) held og lykke
vh Martin C
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 119
http://tex-tryk.dk/broderi/
(link fjernet)
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 354
maj 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 98
Reklame på læderdragt