{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Louis og leverings tid for tiden .... {{forumTopicSubject}}

Nogen der har bestilt fra Louis i den senere tid? For godt en uge siden bestilte jeg lidt godter (der var lager) men har fået andet end ordrebekræftigelsen. De plejer at smide en mail når sagerne er gået afsted. Og det plejer de sgu faktisk at være ok kvikke til.

Grrrrrrrrrrrrrr' er utålmodig jo !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Louis og leverings tid for tiden ....
  • #2   8. mar 2011 Jeg fik en hjelm i sidste uge - Der fik jeg os ordrebekræftelsen lige efter bestilling og så gik der over en uge før jeg hørte noget fra dem igen - Og så yderlige 5 dage efter det.

    Så var ikke videre begejstret over deres service - De kunne godt informere om deres lange ventetider så man ved der nok skal ske noget før eller siden.


  • #3   8. mar 2011 jeg har også lige bestilt ved louis, de har sikkert MEGA travlt for tiden

    sidste gang, der gik der næsten 14 dage fra jeg trykkede bestil, til jeg fik mine varer.

    jeg bestilte i fredags, der fik jeg en bekræftigelse på bestilling om mandagen

    ro på, det skal nok komme hvis du har fået en ordre bekræfigelse


  • #5   8. mar 2011 har lige bestilt over 3 gange da jeg konstant glemmer én ting - alle dele er landet inden for 4 dage.

  • #6   8. mar 2011 Nemli de andre gange er mine sager også dukket op på 4-5 dage, venter på en hjelm da jeg er kommet til sælge den gamle. Kommer den ikke inden weekenden køber jeg sgu er andet sted.... Skal ud og køre !!!!

  • #7   9. mar 2011 Varene ankom så idag, altså på godt en uge ... Suprise *S*
    Louis plejer altid at sende en mail med forsendelses detaljer eller opdatere info under "my Louis"...

    Så skal vi bare lige have tørvejr ... Så er jeg KØRT !


Kommentér på:
Louis og leverings tid for tiden ....

Annonce