Dele til små to-taktere.. Dele til små to-taktere..
Hey alle.
Jeg havde egentlig bestemt mig for at i år skulle være "motorcykelfrit", da jeg er startet med at læse og økonomien er derefter..
Men jeg har overvejet at købe en lille mc jeg kan futte lidt rundt på. Jeg har kigget lidt på de små to-takts offroadere, i stil med suzuki ts 185. yamaha 125/175 osv.
Men hvordan ser det ud med reservedele til disse mc'er...såvidt jeg har forstået bliver cylinder/stempel relativ hurtigt slidt. Er det til at få fat i, hvis det skulle blive nødvendigt..
Ved godt disse mc'er ikke ligefrem er hurtige maskiner, men den skal bare bruges til småture og lidt hyggeture..bare for at tage de værste abstinenser.:-)
gode råd og meninger modtages gerne..
På forhånd tak
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
2 råd.
En TS185er kan jeg IKKE anbefale, har selv lige skilt mig af med min!
Den er svær at få dele til.
DET problem har jeg IKKE haft med den tdr125 (Yamaha) jeg har nu. masser af dele, og meget mere motorkraft!
MEN det meste kan findes på Ebay!
JEG var nødsaget til at finde forrør til min TS185er i USA, da alt andet var for dyrt på det tidspunkt!
jan 2009
Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
Det er kun højtydende 2t som slides hurtigt, det er generelt betydeligt nemmere og billigere at skifte et stempel, end det er at stille ventiler, og intervallet er nogenlunde det samme. Eneste minus er at 2t helst skal varmes op inden belastning.
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.833
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 826
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Forskelligt!!!
Det kommer an på HVILKEN model
Dele til små to-taktere..