{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Høj udstødning/problem m. Passager? {{forumTopicSubject}}

Har kig på en Honda Hornet, hvor den originale udstædning er udskiftet med en carbonpotte. Det giver en super fed lyd, men den er, som den originale, placeret meget højt på cyklen. Kan der evt. være et problem med at have en passager bag på, hvor varm bliver selve carbon potten?

Link til cyklen; http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16479

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høj udstødning/problem m. Passager?
  • #1   6. mar 2011 carbon potter bliver ikke særlig varme, jeg kan røre ved min selv om jeg har kørt en lang tur

• #2   6. mar 2011 Det burde ejeren selvfølgelig være den bedst kvalificerede til at fortælle dig, men som udgangspunkt, er det vel kun hvis en evt bagsædepassager sidder yderst unormalt, at der vil kunne komme problemer.
    Honda har helt klart haft pottens placering i tankerne, da de designede modellen. Også selvom der senere bliver placeret en uorginal kæmpestor lydpotte på!

• #3   6. mar 2011 tit så bliver selve potterne ikke særlig varme, min Carbon potte kan du sagtens holde ved, kan du også ved den orginale stål potte, så tvivler på det bliver et problem, så længe personen ikke sætter låret på forrøret smiley

• #4   6. mar 2011 hey... jeg har noget nær det samme på min cbr .. der har aldrig været problemer, men min potte bliver heller ikke vanvittig varm ...

Kommentér på:
Høj udstødning/problem m. Passager?

Annonce