{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Thundercat vs Gsx 750f {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.
Jeg er sgu noget i vildrede, vil til at have en maskine igen og har sat mig for ikke at ville låne penge og ikke bruge meget mere end omk 50.000kr. Ser en del på Thundercat, men er kommet i tvivl om den vil være mig for kedelig i forhold til min tidligere 750F, til trods for det jo heller ikke var noget særligt. Jeg er jo selvfølgelig blevet lidt ældre og fået lille, så kører jo nok ikke så ekstremt som før men vil stadig ha sport/sporttourer så man stadig kan tage den jove tur også..
Hvad mener i er den for lille og kedelig...

MVH Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thundercat vs Gsx 750f
  • #1   1. mar 2011 ThunderCat kedelig sammenlignet med en GSX750f.... Den var nu meget sjov.
    GSX-F var en fin og moderne MC i 1989 da den kom frem, men en ThunderCat er jo en del nyere og mere velkørende, mener den stod øverst på skamlen i nogle supersportløb for R6 kom frem. Så jo, den "lille" kan sagtens køre og være sjov.
    Men ok, hvis du kun kører ligeud, så er der jo en anelse mere moment i en GSX750f, som kan være at foretrække. Men det er vidst også det eneste sted jeg kan finde et plus til dens fordel.


  • #2   1. mar 2011 Hej Jesper, og tak. Ja som sagt så ved jeg slet ikke noget om den yamaha, men ser ud til at være en lille fin maskine og til fornuftige penge, i forhold til hvad jeg ellers lige kan finde lige nu.. Hvad med at køre to på den, er der moment nok til det også..

  • #3   1. mar 2011 Ville også klart mene thundercatén er mere underholdende - Man får vel ikke en meget mere neutral (læs kedelig) maskine end en GSX750F smiley

  • #5   1. mar 2011 Lyder ikke til jeg skal være så nervøs for at vælge mig sædan en så...

  • #6   1. mar 2011 Det er jo begge 2 gode gennemprøvede cykler men der er nu andre cykler som er værd at kigge nærmere på til de ca 50 k du vil bruge..fx kawasaki z 750, yamaha fazer 600 osv..og disse er sikkert stadig til at forsikre til fornuftige penge..


  • #7   1. mar 2011 Tak Thomas, vil gerne ha noget med kåbe så derfor z750 ikke så interessandt men evt jeg lige skulle se på en fazer også..

  • #8   2. mar 2011 Min søster havde en Thundercat gennem 10 år hun kørte 100.000 km på.
    Den har jeg kørt en del på, men til de 50 kilo du nævner, vil jeg hellere investere i en Honda VFR 750. Sikker på du vil få netop det du går efter med den model. De kan også fåes til det beløb.
    Pøj pøj....


Kommentér på:
Thundercat vs Gsx 750f

Annonce