1.273 visninger
|
Oprettet:
GSXR 1000 K5 ris og ros? {{forumTopicSubject}}
Hey jeg har gang i at købe en gsxr 1000 fra 05 er der nogen der kan fortælle hvad der er af gode og dårlige ting ved denne model
Og evt sygdomme de har?
Hilsen Kasper
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
Det er sku da fordi du altid hænger i bremsen...
Live2ride:
Fin maskine, langt mere hooligan præget end 2007/2008 modellen.
På racere er der har levet et hårdt liv, er der sprunget mere end en motor i luften..
men ellers er der ikke det vilde at sige imod den
apr 2005
Følger: 171 Følgere: 168 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 744
jeg har ikke nogen minuser på den
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Jeg har lige bestild en ny racer.... UDEN BEMSER !!!!....
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=157006
-------------------------------------------------------------------------------------
I bund og grund er det en ret stabil cykel, der er lige en lille fejl i linkledet bag på og så det lille problem som alle andre Suzukier med knaskædestrammenren
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=10694
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Fra 05 udgaven satte de tynde plejestænger på og ændrede krydspinden tykkelse , og derfor siger det lige pludeslig bang bang bang og der er hul i blokken , men nye stempler og plejestænger fra K1-K4 passer lige i , og så kan den holde til RÆÆÆÆÆS
Troede sku lige du havde købt noget der kunne køre ligeud .
nov 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 5 Emner: 48 Svar: 201
Synes jeg har læst det om knastkædestrammerene på flere modeller end bare zuki? Men synes ikke jeg har hørt om nogle herhjemme der har haft problemer med deres kædestrammere, det har du måske?
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Men jo det er et problem på mange cykler... Dog minus Ducati *GGG*
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 21 Svar: 174
nov 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 5 Emner: 48 Svar: 201
Skiftede du til manuelle strammere eller til org?
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
K5'eren er, efter min mening, stadig den motor Suzuki er sluppet bedst fra. Det er ikke for sjov BMW skélede til k5'eren, da de udviklede deres tusse.
Det med de ekspolderende motorer må være på de tunede, som ikke er blevet vedligeholdt. Jeg kender flere, som stadig kører på deres 200hk k5'ere og der har intet været overhovedet.
En ting der har været decideret livsfarligt på dem, er stellet. Vær 100% sikker på, at der er monteret en bøjle ved kronrøret, da den ellers har mulighed for at knække.
Har set intet mindre end 2 tilfælde. Har dog været på racercykler, men det gør ikke den store forskel hvad sikkerhed angår. Dette skulle gerne være gjort på alle K5'ere og K6'ere, da der har været en recall på det.
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 9 Emner: 41 Svar: 60
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Skulle den, mod forventning, ikke have en påmonteret bøjle, så er jeg sikker på Suzuki stadig har dem på lager.
Jeg ville ikke være bange for at køre på cyklen. Det er, så vidt jeg ved, kun sket ved ekstrem kørsel, hvilket vil sige banekørsel. Altså på maskiner, som har været nede og ligge, samt blevet udsat for stor stress under de hårde nedbremsninger.
GSXR 1000 K5 ris og ros?