{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSXR 1000 K5 ris og ros?
  • #1   19. feb 2011 Bovlam og kedlig..... har to af slagsen

  • #2   19. feb 2011 Henning:

    Det er sku da fordi du altid hænger i bremsen...

    Live2ride:

    Fin maskine, langt mere hooligan præget end 2007/2008 modellen.

    På racere er der har levet et hårdt liv, er der sprunget mere end en motor i luften..

    men ellers er der ikke det vilde at sige imod den


  • #3   19. feb 2011 har en k6 (samme modell) den kører bare skide godt
    jeg har ikke nogen minuser på den


  • #4   19. feb 2011 Morten

    Jeg har lige bestild en ny racer.... UDEN BEMSER !!!!....
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=157006

    -------------------------------------------------------------------------------------

    I bund og grund er det en ret stabil cykel, der er lige en lille fejl i linkledet bag på og så det lille problem som alle andre Suzukier med knaskædestrammenren

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=10694


  • #5   19. feb 2011 Jo jo der er flere fejl

    Fra 05 udgaven satte de tynde plejestænger på og ændrede krydspinden tykkelse , og derfor siger det lige pludeslig bang bang bang og der er hul i blokken , men nye stempler og plejestænger fra K1-K4 passer lige i , og så kan den holde til RÆÆÆÆÆS

    Troede sku lige du havde købt noget der kunne køre ligeud .


  • #6   19. feb 2011 Racing4fun.es
    Synes jeg har læst det om knastkædestrammerene på flere modeller end bare zuki? Men synes ikke jeg har hørt om nogle herhjemme der har haft problemer med deres kædestrammere, det har du måske?


  • #7   19. feb 2011 Da jeg bode i dk, skiftede jeg RIGTIG mange... Nok mest fordi de fleste bare ville have det gjordt. GSXR750 var rigtig god til at lave lidt larm i tomgang.

    Men jo det er et problem på mange cykler... Dog minus Ducati *GGG*


  • #8   19. feb 2011 køb det nye nummer af Performance Bike. Der er en lang artikel om k5eren.

  • #9   20. feb 2011 Racing4fun.es
    Skiftede du til manuelle strammere eller til org? smiley


  • #10   20. feb 2011 Til manuelle strammere....

  • #11   20. feb 2011 Knastkædestrammere er altid et issue på de lidt mere pumpede motorer. Det er i hvert fald min erfaring, om det har været Suzuki, Kawasaki eller Honda. Det er en sliddel og derfor kan man lige så godt iregne den i budgettet. Det er heller ikke en formue og ja, skift til manuel strammer hvis du vil, men vær sikker på hvad du gør. Mange strammer den alt for meget.

    K5'eren er, efter min mening, stadig den motor Suzuki er sluppet bedst fra. Det er ikke for sjov BMW skélede til k5'eren, da de udviklede deres tusse.
    Det med de ekspolderende motorer må være på de tunede, som ikke er blevet vedligeholdt. Jeg kender flere, som stadig kører på deres 200hk k5'ere og der har intet været overhovedet.
    En ting der har været decideret livsfarligt på dem, er stellet. Vær 100% sikker på, at der er monteret en bøjle ved kronrøret, da den ellers har mulighed for at knække.
    Har set intet mindre end 2 tilfælde. Har dog været på racercykler, men det gør ikke den store forskel hvad sikkerhed angår. Dette skulle gerne være gjort på alle K5'ere og K6'ere, da der har været en recall på det.


  • #12   20. feb 2011 Tak alle sammen men nogen der ved noget om med deres stel? sys jeg har hørt alt for meget om nogle stel der har været knækket og nu kører jeg ikk ligefrem stille og roligt.. så har sku ikk lyst til at knække et stel med 250+ km/t!

  • #13   21. feb 2011 Som sagt... Hvis bøjlen er monteret, så er den ok. Men ALLE har fået det lavet, da der har været recall angående emnet.
    Skulle den, mod forventning, ikke have en påmonteret bøjle, så er jeg sikker på Suzuki stadig har dem på lager.
    Jeg ville ikke være bange for at køre på cyklen. Det er, så vidt jeg ved, kun sket ved ekstrem kørsel, hvilket vil sige banekørsel. Altså på maskiner, som har været nede og ligge, samt blevet udsat for stor stress under de hårde nedbremsninger.


Kommentér på:
GSXR 1000 K5 ris og ros?

Annonce