Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CB 650
  • #1   15. feb 2011 Honda annonce: "Arbejdshest på tilbud" den var mega populær dengang, kom jo i slut 79 mener jeg og der er et par små ændringer i løbet af modellen, bl.a. kommer der andre karburatorer, selv har jeg 2 af dem!

• #2   15. feb 2011 Det bliver spændende at se de billeder du får lagt ind på din profil. Tillyke med den og go vind.

• #3   15. feb 2011 Man skal passe på med at være negativ. Det var min første mc, og den startede også min kærlighed til mc.
    -men den besvarede ikke altid min kærlighed, som da den smed toppakningen tre gange inden for 3000 km fordi jeg havde været lidt hård ved hende smiley
    Forklaringen jeg fik var at blokken er en 550er der er boret op, og den derfor har en tendens til at sved ved skyllekanalerne. Så rådet er at lade være med at presse den i længere tid. Jeg fik den aldrig på sporet igen, og måtte lade en anden tage over.

Men som sagt jeg synes det var en fed cykel og jeg ville ikke have været foruden.
    Så god vind med det, og jeg håber der er lige så meget glæde i den som der var i min.

• #4   15. feb 2011 CB´erne er generelt nogle rigtig gode slidstærke maskiner, så glæd du dig bare til at få fingre i den. De eneste jeg har haft af "gener" med de cb´ere jeg har haft var at knastkæden snakkede en smule - ellers har de kørt upåklageligt. - skal helt sikkert have en igen en dag. Og meget gerne en 70´er.

• #5   15. feb 2011 jeg fik kortet sidste år og købte mig en cb 650 fra 85. fik næsten kørt 10000 km på den og havde ikke de mindste problemer med den, selvom den har gået over 70000. Regner bestemt med et par år mere på den. så glæd dig bare til at runde en masse km på den.

Kommentér på:
Honda CB 650

Annonce