1.052 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Hvad er det der sker for stemmerne? Hvad er det der sker for stemmerne?

Jeg har længe tænkt over det system som vi har herinde med stemmerne på hinandens mc'er, og er det ikke lidt til grin? Næsten alle giver jo bare en høj!!

Jeg tror at folk er bange for at stemme lav eller middel, for så får de måske selv en lav stemme, og det er fuldstændig latterligt, både at tænke såen, men også hvis nogen gengælder på den måde!

Et eks. kunne være min Bandit, selvf. er jeg glad for at jeg for de stemmer jeg har fået. Men synes ikke rigtig at det kan bruges ordentligt. For det er jo næsten bare en standart cykel, og de burde efter min mening ligge nogenlunde middel. Så har jeg fået kåbe, hjulstafferinger, nye blink, ny potte, og hjemmelavede kædeskærm. (er ikke taget billede af endnu) Men umiddelbart vil jeg ikke sige at det er helt nok til at få den op på høj. Når jeg får installeret lidt mere gejl kunne det da sagtens være. Min pointe er at min cykel jo sagtens kan blive federe, og hvis jeg så gør det, vil folk så gå ind og ændre deres stemme til ekstra høj? tror jeg næppe.

Så det jeg mener er at folk måske burde være realistiske med deres vurderinger. Selvf. kan man give en BMW 1000 rr høj selvom den er standard, for den er jo pisse fed IMO. Men en Suzuki Bandit, sv, yamaha xj osv alle dem, hvis de er standard skal de så virkelig have høj?

Er det ikke også federe hvis man kan se om det man gør ved cyklen har en effekt?

Hvaf mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det der sker for stemmerne?
  • #1   9. feb 2011 Jeg mener at det på ingen måde er værd at gå op i .

• #2   9. feb 2011 Jeg er mere bekymret for stemmerne i mit hoved :oD

• #3   9. feb 2011 Robert A>>

:-)))))

Det gav sgu lige dagens indtil nu bedste grin her.

• #5   9. feb 2011 Niels A>>

Jeg er helt enig med dig.
    Det stemmefordeling, kan i mine øjne ikke bruges til det fjerneste.
    I størstedelen af tilfældene hvor der gives en stemme, er afgiveren lige inde med en kommentar om at han har givet en "høj", og forventer dermed at få gengældt sin stemme.
    I mange tilfælde skriver folk endda, "smid lige en stemme tilbage på min"

I mine øjne kan denne stemmefordeling ikke bruges til en hujende fis.

• #6   9. feb 2011 Ja okay, i her selvfølgelig ret til jeres mening. Men tænkte bare at vi kunne gøre bedre brug af det system end vi gør. Og hvorfor ikke forbedre siden hvis vi kan?

Men det er selvf. bare min mening, og hvis jeg er ene om denne så er der selvf. ingen grund til ændringer, og jeg vil straks finde noget andet at gå op i! smiley Men ville lige høre om der ikke var andre som kunne se logikken i det?

• #7   9. feb 2011 Per M (Holstebro) . - Lige præcis, derfor kunne det være fedt hvis det blev lidt mere brugelidt.

• #8   9. feb 2011 Hvis man ikke har noget pænt (eller sjovt ;0) at sige skal man tie stille..
    Sådan er det vel også med stemmer?

Hvis der er en ged som jeg synes er tudegrim, giver jeg den da ikke en lav stemme - jeg lader da bare være med at stemme.

Smag og behag er jo meget forskellig. Selv synes jeg at en velholdt original er bedre end en selv den mest bling-gejlede ged. Så i dit tilfælde, hvor du gejlede din ged, skulle jeg jo til at give dig lavere stemme istedet for højere!!

Se the problem ?

• #9   9. feb 2011 Ja og nej, for nok ikke alle har det som dig, men selvf. har alle det heller ikke som mig. Men ville ikke have noget imod at de så gav mig en lavere stemme, så længe du så begrundede det. for så ved jeg jo hvorfor. og det er det jeg mener man burde kunne med det system. Altså finde ud af om det er for meget det man har puttet på, eller om den er kedelig. Det skal jo ikke ses som noget negativt. Ved godt at alle selvf. synes at ens egen mc er fed. Ellers havde man vel ikke købt den!

Men hvad så når jeg engang får købt min drømmemaskine Fireblade'en! Så får jeg jo garanteret de samme stemme som min Bandit her har! Det er jo ikke fedt...

• #10   9. feb 2011 Et godt råd til dig. Slå stemmefunktionen fra. Det vil give dig ro i sjælen tror jeg :-).

Der kan jo ikke laves et system hvor alle bliver glade.

• #11   9. feb 2011 Hvis jeg ser en fed kværn, får den en høj. Det bare en tilkendegivelse til ejeren om at hans mc er cool nok, vel og mærket efter min smag! smiley

• #13   9. feb 2011 Synes ikke det skal slåes fra, da jeg synes det er godt system, hvis vi bare lige får det til at virke.

Søren S - Det er lige præcis sådan noget der stinker. Det er i orden hvis man lige spørger hvorfor ens mc har fået en lav stemme eks. Men nogle må altså også lige kigge en ekstra gang på deres mc, og så spørge dem selv om ikke den kunne blive federe på den ene eller den anden måde. OG det kan næsten alle mc'er og så skal der jo være plads til at dem som gider bruge tid og penge på deres cykler får lidt credit for det. For dem som har brugt tid på deres cykler kan eller nærmere burde jo få en ekstra høj, men der skal ofte meget til før man gir en ekstra høj da, man ikke har så mange af dem!

• #14   9. feb 2011 Niels A

Det du der foreslår kræver stadig at alle er enige om hvad federe er!?

Og der kan jeg mærke at vi to f.eks. overhovedet ikke er enige!

Det du synes gør en maskine federe synes jeg ødelægger den fuldstændig. Og jo flere "penge og tid" der bliver brugt, jo mere bliver den ødelagt :0) - Så vil ejeren jo netop ikke få credits for sit arbejde af mig..

• #15   9. feb 2011 Jamen så er der givet den middel karakter du ville have :o)

• #17   9. feb 2011 Jeg slog det fra for længe siden.

Det er evigt ligemeget for mig, jeg ved at min er den fedeste alligevel.

• #18   9. feb 2011 Jeg tøver sgu ikke med at smide en lav, hvis der er en smadret harley eller noget makværk af en fighter.
    Men det har selvfølgelig også resulteret i forargelse og svinere.

Hvis man ikke kan tåle at folk stemmer som de lyster, så må man slå funktionen fra.

• #19   9. feb 2011 Vi skal bare have anonyme stemmer i stedet for.
    Anonyme stemmer = ærlige stemmer.

Problem solved!
    smiley

• #20   9. feb 2011 Det er vel rigtigt nok, at stemmesystemet har mistet sin effekt på grund af måden, som det bruges på. Og de fleste stemmer måske går til de mere populære brugere med mange venner. Og at det endda ofte resulterer i konflikt, hvis man er for ærlig. Hvad det sidste angår, skulle i prøve BG, det er ret slemt. Man ender med blot at stemme på de maskiner, som fortjener en høj, og holder sig væk fra de andre, som man synes fortjener middel eller lav...

Personligt har jeg ofte afgivet en ekstra høj til rusten skodbil/MC, alene på grund af den kærlighed, valg og energi, som ejeren investerer i køretøjet, fx en komplet renovation af en 125cc fra 1955 eller en rusten Corolla. Eller på grund af en rigtig god profil med spændende tekst og forskellige billeder. Eller også skal køretøjet være ekstraordinær spændende.

• #21   9. feb 2011 Kan god se alle argumenterne, og hvis det nogensinde skulle løkkes er det vel som Madsen . forslår, simpelthen at gøre dem anonyme. Hvilket heller ikke lyder som en dårlig ide. IMO.

• #22   9. feb 2011 Apropos, hvordan slår man egentlig stemmer fra på sin MC-profil?

• #23   9. feb 2011 I tidernes morgen var stemmerne anonyme, på en skala fra 1-10, og hver eneste dag, var der indlæg i forum, fra folk der pev over at nogen havde afgivet en stemme der var lavere end 8. Derfor er stemmer ikke længere anonyme.

• #24   9. feb 2011 Unbreakable MC Arnbitter , men dengang gav stemmerne da i det mindste et retvisende billede af cyklen.
    Som det er nu på MCG, kan man finde en defekt og rusten geely 150 med gennemsnitskarakteren 'høj'
    Så enten anonyme stemmer, eller drop stemmesystemet helt. Stemmesystemet giver ingen mening sådan som det er i dag.

• #25   9. feb 2011 Helt enig, det anonyme stemmesystem var bedre, men folk herinde er åbenbart for store kællinger, når det kommer til den bitre sanhed om deres mc.

• #26   9. feb 2011 Synes også stemme systemet er latterligt, men på den anden side er det ikke værd at gå op i..

PS. lav sendt ;-P

Kommentér på:
Hvad er det der sker for stemmerne?

Annonce