{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Under kåben?
  • #1   7. feb 2011 Jeg skyller bare min indvendigt med slangen og vasker den udvendigt

• #2   7. feb 2011 Det er vel op til en selv om man kan leve med tanken om at maskineriet er beskidt på indersiden. smiley

• #3   7. feb 2011 Pil kåben af og giv den en ordentlig omgang en gang imellem – frekvensen kommer nok til at afhænge af hvor bøvlet det er at få kåben af og på :o) (på min er det lidt som i Fakta ----- det tager kun 5 min.).

JLL

• #4   7. feb 2011 af med kåbe.. det gør en stor forskel

• #5   7. feb 2011 P.S.
    Det er ikke kun et spørgsmål om hvorvidt man kan leve med at maskinen er beskidt under kåben, men i lige så høj grad et lille check på at tingene er som man kunne forvente.

Hvis du holder MC’en ren, afsløres småting som utætheder, ting der drypper, slanger der ikke har det så godt, smådimser der måske er rystet løs (ha-ha ingen humoristiske indslag om Ducati her :o) tak).

Mange af disse ting er nemmere at afsløre hvis tingene er rene. Hellere opdage det medens problemet kun er i småtingsafdelingen end senere.

Hilsen
    JLL

• #6   7. feb 2011 Ok, det er ikke så meget det at skille den ad der generer mig, mere at samle den igen, så ingenting flyver om ørene på mig senere..

Kommentér på:
Under kåben?

Annonce