{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Overvejelse- Købe større mc? :o {{forumTopicSubject}}

Hej folk.

Jeg er studerende. Har arbejde ved siden af, hvor jeg får 120 i timen. Får omkring 4000 om måneden.

Står og skal købe en ny mc. Eller brugt. Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg gør. Jeg er kun 18, så det er ret begrænset hvor mange heste den må have.

Har forelsket mig i en hyosung gt 250 naked. Den koster 40 kilo fra ny. Da jeg var nede og kigge på den, så jeg storebroren var sat 15 kilo ned, altså til 50 kilo.

Så at investere i et neddroslingskit... Alt andet ville da været idiotisk, eller er det bare mig? Kan ikke rigtig beslutte mig smiley
Tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejelse- Købe større mc? :o
  • #2   23. jan 2011 i det tilfælde du stiller op ville den store absolut være det mest fornuftige.. smiley

om det så skal være en hyosung er så en anden side af sagen,,, er ikke klar over hvor gode de er nu..

jeg prøvese en sv 650 og en hyosung 650 da jeg skulle ha den første cykel, og men min meget begrændset viden på daværende tidspunkt var der ingen tvivl om hvilken cykel der var beds skruet sammen. smiley

mit råd vil være... prøv nogle forskellige cykler inden du bestemmer dig.. smiley

• #3   23. jan 2011 Hvis jeg var dig med den, jja undskyld udtrykket (begrænsede indkomst)

ville jeg gå efter ene med et eller to år på bage... så kan du få en anden til at klare de første og støste afskrivninger.

• #4   23. jan 2011 Med mindre du planlægger at kører vildt på motorvej m.m så er 250´eren ganske udemærket. Vi havde en med på vores Norgetur sidste år og det var ikke den vi ventede på :o)