{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.590 visninger | Oprettet:

Erfaring med Suzuki GSX 600F? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer at købe en Suzuki GSX 600F fra 2003, den har gået 33500 km. Kan få den for 39.000 kr. Ved ikke om prisen er for høj i forhold til det den har kørt.
Der sidder leo vince udstødning på, der er inden for skiftet kædekit for 3000 km siden, bremseskiverne er også skiftet for 3000 km siden.

Hvordan er sådan en gsx at kører på, for prisen ligger nemlig inde for det jeg har valgt at bruge på en cykel. 40.000 kr.
Vil ikke købe en cykel der er dyrer, da jeg kun skal have ansvar på.

Har været ude og prøvekøre en GSF 600 Bandit før sæsonen sluttede, den synes jeg at jeg sad rimlig godt på. Skal siges jeg kun er 175 høj.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Suzuki GSX 600F?
  • #1   11. jan 2011 Det er da ALT ALT for dyrt - selvom der står 2003 på papiret er det 80'er teknik. Den så dagens lys i 87-89 og siden er det kun små kosmetiske ændringer der er sket. Prøv i det mindste andre modeller så vil du opdage at den kører som en pose jord.

  • #2   11. jan 2011 Den er tung at danse med og så er den sidevindsfølsom så det HYLER.
    Jeg var for så vit godt tilfreds med den jeg havde i sin tid ,men da jeg senere oplevede andre mcère må jeg indrømme det satte tingene i perspektiv.


  • #4   11. jan 2011 Til den pris skulle der være muligt at finde en gsx 750f. Jeg har kun kendskab til gsx750f og meget begrænset kørsel på sådan en model. Dog har gsx750f lige de sidste hk som gsx600f mangler.

  • #5   11. jan 2011 750f har også en anden siddestilling. Hvorfor der er forskel på de 2 må guderne vide men 600 har sportsstilling hvor 750 har touring .

  • #6   11. jan 2011 Check knaster og kaburatorer...
    Knasterne er meget svage på de modeller og det er tæt på umuligt at finde brugte..
    Kaburatoerne bliver også slidt. Disse kan dog renoveres med nye nåle og nåle styr osv.. Glem alt om Jet kit... Det smadre dem i løbet af no time. Du kan som regel høre det hvis den "ruller" i tomgang, så kan det være slidte kabu snader. Hvis den lige er blevet syncet så vil jeg lægge penge fra til det.

    Det gode er at de første af cyklerne passer motor med de nyeste, så det er let at finde andre komplette motorer... Og forholdsvis let at sætte i med mindre mods. til ledningsnettet.


  • #7   11. jan 2011 Jeg hælder også mere til en bandit, må holde øjnene åben og se om der kommer nogle på markedet inden sæson start. Vil ikke give over 45.000 for min første motorcyker.

  • #8   11. jan 2011 nu er du på vej i den rigtige retning....for mindre end en time siden ville du kun bruge 40000kr ........he he

  • #9   11. jan 2011 michael l, rigtigt. Men har altid haft MAX 45 smiley

  • #10   11. jan 2011 min første gsx600f var den i min profil. og jeg var RIGTIG glad for den. den er tung at danse, men når man lærer den at kende, så syntes jeg den kører rigtig godt.
    man sidder super godt på den, der er godt overblik i spejlene, den trækker okay og kan godt komme over 220 på toppen, og så er den økonomisk hvis man kører den pænt.
    Jeg var på bane med min cykel, og den fulgte uden problemer de andre cykler honda hornet 600 kawa z750 og hva der ellers var rundt på banen.
    Jeg var i Italien på den sidste sommer, og det eneste der var lidt træls var at deres veje dernede nogle steder er mindre, så den var ikk altid sjov at lege svingleg med ;-D
    jeg kender en som har en 750 gsxf til salg, mener han er herinde. kan lige finde et link.


  • #11   11. jan 2011 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30215

    prisen ved jeg så ikk, da han snakkede om at sætte den til salg, lidt før vinter.
    men hvis du evt vil prøve at snakke med ham, så prøv at skriv smiley


  • #13   11. jan 2011 Don T: Det er nu GSX750f der blev kendt for pitting af knastakslerne, og blev det ikke opdaget i tide rev det også vippetøjet. GSXR750 havde det ikke. Enkelte banditter fik det også. Men efter faceliftet hvor motorerne også blev drolset lidt ned er problemet en saga blot.

    De 45.000 rækker også til en Hornet, Fazer, SV650 eller ER6. Sjovere MC'er der også er værd at overveje.
    40-45.000,- synes jeg er mange penge for en GSX600F. Du kan få en 750 for de samme penge, og den er lidt lettere at komme af med igen.
    GSX-F giver meget for pengene, så længe man ikke stiller store krav.


  • Jan R
    Jan R Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   9. feb 2014 Jeg har lige fået en guldfarvet gsx600f fra 2003, der har gået 32000 i bytte. skal sælges til en pris langt fra 40000,- interessere... sms/ring: 23722185

  • #15   9. feb 2014 Jan R
    Tråden er 3 år gammel, tror han har købt en, ellers er han dælme langsom smiley


Kommentér på:
Erfaring med Suzuki GSX 600F?

Annonce