{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.497 visninger | Oprettet:

MC-klubhus udsat for indbrud og brand! {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Det er med stor stor ærgrelse, at jeg beretter om gårsdagens hændelser i vores (Hatten MC) klubhus.

I går, d. 28-12-10, i tidsrummet 21-23 er der begået et indbrud i vores klubhus, hvor man er brudt ind ad terrassedøren, og hernæst klippet en lås over til vores barlager. Lagret er tømt, der er stjålet lidt fra en fryser og så er alle drikkevarer i selve baren også stjålet.

Herefter er der blevet påsat en brand ved at hælde brændbar væske ud på gulvet i køkkenet, som så er antændt.
Skaderne er altødelæggende, og stuehuset (dvs. vores klubhus) er indvendig udbrændt til ukendelighed.

Politiet har uden held eftersøgt fodspor i retning af et nærtliggende køreteknisk anlæg, hvor der var klippet et hul i et hegn.

Vi er alle utrolig chokerede over hændelse, og helt uden forståelse for, hvorfor nogle mennesker finder på den slags!!
Hertil kommer ærgrelsen over at have mistet vores klubhus, som vi efter 2 års istandsættelse havde fået gjort rigtig hyggeligt. Der er lagt tusindvis af arbejdstimer i istandsættelsen, og alt dette er nu væk.

Da politiet kun har en hængelås og nogle halv-udbrændte oliedunke at lede efter spor på indtil videre, gør vi alt hvad vi kan for at sprede rygtet. Jeg/vi vil derfor bede jer om hjælp til det samme.

Huset ligger på Hadsundvej 196, Randers.
Der er stjålet mere end 100 kasser øl (slots), sodavand, shaker/mokai/sommersby mv. Hertil omkring 30 flasker sprut. Der er værd at nævne, at der heriblandt var ca 10 kasser Tuborg Lime.
Så hvis I hører et eller andet (læs: ALLE oplysninger modtages med kyshånd!), må I MEGET gerne kontakte mig her på siden. Enten her i tråden eller via besked.

Jeg får i løbet af aftenen smidt lidt billeder op af det triste syn der mødte os i går aftes - og ikke mindst i dag.

På forhånd TUSIND tak!

Simon.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC-klubhus udsat for indbrud og brand!
Kommentér på:
MC-klubhus udsat for indbrud og brand!

Annonce