3.452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

mc kørekort nær varde/esbjerg mc kørekort nær varde/esbjerg

nogen som har en god kørelære de kan andbefale? gerne med en lav dumpe %. og en fair pris.
har kigget på lisbeth.dk men det er sku langt at ligge og suse til kolding for det.

nogen der lige har taget det som ved hvad man skal regne med i pris alt inkl.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc kørekort nær varde/esbjerg
  • #1   29. dec 2010 Blåbjerg køreskole.. mener jeg gav 9000,-

• #2   29. dec 2010 Jeg mener det var 8 eller 9 jeg gav ved Trafikskolen i (DownTown) Esbjerg. Jeg kunne bedst lide at køre med Marianne derfra.. Hun er rigtig rar, og skulle jeg have flere kørekort en dag, så skulle det klart være ved hende. Når jeg at finde en større maskine til foråret, så skal jeg lige ha' en ny køreprøve og et par køretimer inden. Det bliver ved hende igen.

• #3   29. dec 2010 Vil anbefale (link fjernet) som søren også skriver. Det er en sammenslutning af flere køreskoler, der i blandt Down Town.

Holdstart for mc, er 3 marts 2011, kl 15,30.

Det er intensiv kursus og du har dit kort i løbet af ca en måned.

• #4   29. dec 2010 Undervisning foregår både i Jernbanegade (Underbjerg) og i Torvegade hos Down town. Lukkede kørelektioner foregår på anlægget på Lillebæltsvej. Banekursus incl. sidevogn, er på køreteknisk anlæg i Varde.

Prisen er vel ca 10-11 tusinde kr + lægeerklæring (ca 400 kr)..

• #5   29. dec 2010 Jens aksel som er kørelære hos eva's køreskole en kanon lære + de er meget fleksible med køre tiderne, jeg tog både bil og mc hos ham sidste år og der var ingen rabat at hente der. kom af med 7000 for lille kørekort alt i alt. (mener det store koster omkring 8900-9500 hos eva)

• #6   30. dec 2010 det med en fleksibel kørelære betyder skam også noget for man har jo også et arbejde at passe

• #7   30. dec 2010 havde også regnet med ca 10000 men var intraseret i om det stadig holdt. man må jo bøde for at man ikke fik sig taget sammen noget før.

• #8   30. dec 2010 ja de 10 kilo burde være nok hvis man består sine prøver hurtigt.

bøde for at man ikke fik sig taget sammen noget før ?
    hvor gammel er du da-

Kommentér på:
mc kørekort nær varde/esbjerg

Annonce