{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.312 visninger | Oprettet:

Nogen der mangler en Gul Ducati (Århus {{forumTopicSubject}}

hey mcg

Jeg oplevede noget lidt mistænktsomt før idag. Da jeg kørte ud af silkeborgvej omkring Brabrand så jeg en fin gul Dukati komme kørende inde på cykelstien. Der sad en efter min vurdering temmelig ung knægt på og bagved kørte der en på samme alder på en scooter lige bagved..

Jeg syntes det virker meget mistænktsomt, men det jo ikke sikkert der er noget i det. så ville bare lige høre om der skulle være nogle her inde der mangler sådan en eller har hørt om nogen der gør?

mvh ln


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der mangler en Gul Ducati (Århus
  • #1   22. dec 2010 Helt sikker på det ikke var en af de der gagiva knallerter der ligner en ducati . Jeg mener det virker da HELT tosset at bøffe en duc og så kører den afsted i det vejr !!.

  • #2   22. dec 2010 Jeg var også målløs!

    Er 100 % sikker på det var en Duc.. den havde 2 oplagte potter bagtil og fyren kunne ikke nå jorden ... De trillede bare ganske langsomt inde på cykelstien.. og der stod ducati på sidekåben... modellen aner jeg ikke da det ikke lige er det mærke der intereserer mig mest..

    men ja det virker mærkeligt..


  • #3   22. dec 2010 super du lægger en tråd om det.... tænk nu hvis...

    mvh


  • #4   22. dec 2010 men også bare størrelsen på cyklen, var meget større end de knallert modeller man i ny og næ ved en fejl kan kommer til at hilse på !

  • #5   22. dec 2010 hmmmmmmmmmmm..
    men tænker lige...... hvad hjælper denne tråd.....hvis du ikke har stoppet dem og fået deres navn osv osv....eller...... ?

    tænker jeg.....

    : )

    mvh


  • #6   22. dec 2010 ja der ude på de kanter ser man mange underlige ting.... har selv set unge på motorcykler uden hjælme og mc tøj hvor man godt kunne undre sig over om det er deres cykler, en dag oplevet at der blev seriøst blev kastet en scooter ud på vejen hvor jeg kørte.... men har du læst tidligere tråde et der åbenbenbart en meget meget stort "marked" for andres motorcykler i det område

  • #7   22. dec 2010 Spørg evt policen om der er meldt nogen stjålet!

  • #8   22. dec 2010 Det var nok mere relevant at ringe og nævne det for politiet, med sted og tidspunkt osv, der er nok større chance for de ved om der er blevet stjålet en MC, end her på galleriet........

  • #9   22. dec 2010 Jeppe : hvad hjælper det du altid snakker om patter , ? hvis du aldrig får lov at røre nogle ? smiley

  • #10   22. dec 2010 ja netop...... så ingen problem her................ patter

    : )


  • #11   22. dec 2010 jeppe : det selvfølgelig rigtig nok, men ja godt nok virkede det mistænktsomt, men ligefrem at konfrontere dem fordi jeg tror der kunne være noget galt. det jeg squ ikke lige typen der gør uden jeg er temmelig sikker i min sag !

    og ligefrem ringe til politiet og "melde" det er nok også mere end hvad jeg vil gøre fordi jeg ser noget mistænktsom.. indlægget var måske ment sådan lidt for at guide vedkommende imod hvor cyklen kunne være..





  • #12   22. dec 2010 i tilfælde af at der var en her inde der havde mistet den..

  • #13   22. dec 2010 Lidt skægt indlæg, hvis du mangler en gul duc i århus området har jeg set den... Jo men hvor er den nu?.
    Og hvor mange små lorte unger har lov/råd til at kører rundt på en 916/996 om vinteren på en cykelsti.
    Hvis ikke det lugter ved jeg ikke hvad der skulle..


  • #14   22. dec 2010 HVis jeg manglede en mc , ville jeg være lykkelig over at få en ledetråd om hvor den var set ! jeg ville ikke forvente at man satte efter den .

  • #15   22. dec 2010 Lars N `BLå STUE MC´

    syntes stadig det er godt du har lavet tråden...... men mener bare det var nemmere hvis du viste mere.... du ved hvad jeg mener, er jeg sikker på . .


    mvh


  • #16   23. dec 2010 thomas R - det kan du have ret.. men lidt info om hvor den har været er vel bedre end ingen info ? jeg vidste godt hvor i århus jeg ville lede først, hvis min cykel var blevet set i Brabrand med unge knægte på.

    michael.b svendborg B - helt enig, ville blive lykkelig hvis jeg bare kunne få det mindste info omkring min cykel.. hvis den en dag skulle forsvinde..

    jeppe - Ja det er rigtig, men som skrevet ovenfor så kan lidt info være bedre end ingen info.. men syntes nu også jeg burdte nævne hvad jeg har set, da det virkede meget mærkeligt...

    mvh lars


  • #17   23. dec 2010 Super indlæg Lars. Det er da rart at der er nogen der bekymre sig om andre i denne hektiske jule tid:-).
    Manglede jeg en gul Duc ville jeg blive glad for oplysningen og straks tage derud. Og skulle man ikke poste det her, hvor så ellers?


  • #18   23. dec 2010 politiet gider sq heller ikke gøre en skid ved det. Har før anmeldt mistænkelige polske varevogne (længere historie) osv unden den mindste reaktion fra politiet.

  • #19   23. dec 2010 Til alle de der troller denne tråd; Nu er det jo ikke alle der bor sammen med deres MC i denne tid, så det kunne jo være at ejeren ikke vidste at den var stjålet endnu?

    Så hvis jeg var gul Duc ejer ville jeg nok lige checke dens vinterhi.

    God service meddelelse med et potentielt træls budskab..


  • #20   23. dec 2010 check evt crimecode

  • #21   23. dec 2010 Det er sgu lidt rystende.
    Lars kommer med en oplysning, der kan have relevans for rette vedkommende, eller nogen der kender nogen..
    Så ender det med, at han nærmest skal sidde og forsvare at han har skrevet indlægget, og nærmest skal få dårlig samvitighed over, at han ikke har meldt det, eller fulgt har mere info om hvor den befinder sig nu !!!

    Tag jer dog sammen folkens smiley


  • #22   24. dec 2010 er enig med Per!!

  • #23   24. dec 2010 Præcis per.. det er jeg ogaå lidt uforstående overfor.. men hva, sådan er det jo uanset hva man llaver et indlæg om.. Der vil altid være nogen der skal finde det negative i alt ting, sørgelig ! smiley

    glædelig jul..

    mvh lars n


  • #24   25. dec 2010 Sorry, var ikke i ond mening. Ville nok også være glad hvis der var en der bare vidste lidt hvis der var nogen der havde gidet stjæle min..

    God Jul :o)


  • #25   25. dec 2010 Enig med Per. Alle de negative ( i mange tråde), stik piben ind og få jer et liv. Helst uden for MC krese.

  • #26   25. dec 2010 arh come on , der blev skrevet noget der måske var sagt lidt hårdere end det var ment , og den er rettet , så lad os lige komme videre.

  • #27   27. dec 2010 Har lige smidt et link til denne tråd i Århus-gruppen - så er der måske lidt flere der ser indlægget.

    Hygge

    P.S. Herfra skal der også lyde en tak for indlægget!


  • #28   27. dec 2010 alletiders mads.. er ellers også medlem der, men det havde jeg ikke lige tænkt på.. smiley

  • #29   27. dec 2010 hvad med at smide den ind her også...

    mvh

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=842


  • #30   27. dec 2010 håber ikke at jeres cykler er væk... krydser fingre

  • #31   28. dec 2010 Man har før hørt at når der bliver stjålet dimser i det område, så gør de ikke meget for at skjule hvem der har nappet dimserne, det er bare ikke til at finde før ejeren har betalt X antal Kr. i "løsesum"
    Snotaber i det område.
    Sidst var det en ældre mand der kørte ud til Bazaren stillede, og låste sin spritnye Mc. der gik 15 sekunder og Mcèn blev læsset op bag i en varebil.
    Manden opdagede det, men bilen kørte med det samme, så kom der en flok snotabekattesønnerafmuslimskeforbrydersamfundsnassendeelementer. og sagde at de kunne da godt skaffe cyklen tilbage hvis han havde X antal Kr.
    Er opvokset i Bispehaven. Flyttede dertil i 1972 da de var ved at bygge, så jeg har set en del, men slap uden om kriminaliten både i Bispehaven og Gjellerupparken.
    Forfanden man kan blive sur over at se hvordan tingene har udviklet sig i det belastende område. FØJ...

    OG NEJ JEG ER ikke RASIST.. eller ??


  • #32   25. feb 2011 Ali det er et gammelt emne fra før jul du har taget hul på igen, hehe!

    Jeg kender også en der var inde på Bazaren og da han kom ud måtte han, betale "findeløn" for at få sin mc igen! Godt der var nogen der havde set hvem det var!
    Det viste sig senere at være hans fætter der havde set hvem tyven var!
    Det var så også en fætter, sjovt nok!
    Velkommen til!


Kommentér på:
Nogen der mangler en Gul Ducati (Århus

Annonce