402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

MP3!!!! Hvilken???? MP3!!!! Hvilken????

Hej alle.....
Mit spørgsmål er....hvilken MP3-afspiller skal man gå efter, hvis man stadig skal kunne høre noget når man køre 100km/t???? Den skal IKKE kunne lagre 1000 numre eller andet gejl....bare spille godt og lidt højt...ja og så skal ørebøfferne jo heller ikke være alt for store... Har selv tænkt lidt på en Ipod...
Nogen der har nogen gode erfaringer??? så kom frisk!!!
Mvh. Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MP3!!!! Hvilken????
  • #1   29. apr 2006 Ganske enkelt,,,,,,,,,,

Drop ørebøfferne hvis du skal ud at køre "så" hurtigt..

Du bliver til fare for dig selv,, nøjes med at bruge lyd til kørslen når du "kun" er ude at cruise...

Bo
    Som har det med at køre alt for hurtigt når der er noget heftigt musik i ørene...

• #2   29. apr 2006 Det afhænger mere af hjelmen end mp3-afspilleren. Jeg kan snildt høre musik op til Vmax.

Jeg bruger iøvrigt min SE k750i som Mp3 afspiller.

• #3   29. apr 2006 hehe ja musik og mc har garanteret resulteret i en del fartbøder... Tror Bo taler af erfaring... (o:

• #4   29. apr 2006 Hey hey she is back smiley
    Tja nu kommer det kloge svar så... tja ved ikke hjvad min hedder med det er en blå firkantet en hihi og tja den kan man godt kører over det tilladte på´motorvejen med og stadigvæk hører musikken... men skal nok lige finde navnet til dig...

• #5   29. apr 2006 Det kommer vel også en del an på hvad man hører..... Tror nu ik jeg vil køre fandens vildt til bamses venner....hehe.... men i har da nok ret, at det har en del indflydelse på kørslen.... Men er der ikke nogen der kører med en Ipod????

• #6   29. apr 2006 Det lyder fint Line....
    Nu er det jo heller ikke fordi jeg bare SKAL høre musik når jeg lige skal rulle en lille tur... For der spiller min Leo Vince sku den sødeste musik, men den kan sku kun det samme nummer, og på langfart bliver det sku lidt ensformigt.....

• #7   29. apr 2006 Køb en Ipod nano, den fylder intet i inderlommen og så er lyden tilmed god!
    Derudover det jo et lækkert produkt smiley

Thomas

• #8   29. apr 2006 Jep, en IPOD nano er også min anbefaling, og hvis den ikke spiller højt nok, kan den uncappes (der er sat en dæmper på de europæiske modeller). google giver helt sikkert en udførlig guide til dette... smiley

• #9   29. apr 2006 Hej Thomas

Jeg har kørt med en ipod på min gamle MC som jo var en Chopper det indebar dog det problem at når jeg kørte hurtigt på motorvejen blev rystelserne for meget for ipod'en så den stoppede det er fordi den indeholder en harddisk . det kan modvirkes hvis men køber en mp3 afspiller med Flashkort i da flashkort ikke hopper

Sjørup

• #10   29. apr 2006 Til Ipodén kan du hå en lille dims der øger efekten..... så skulle den helt sikkert kunne spille højt nok...

Mikael

• #11   29. apr 2006 Jeg har selv en ipod (uncapped, det er meget nemt). Før uncap kunne jeg smide den på max volume, og det var ikke uudholdeligt. Efter kører jeg med 3/4 volume, og det er absolut højt nok.

Ipod nano 4 gb
    Sony earbud headphones. Vist lignende denne model MDR-ED21LP

De høretelefoner sidder helt inde i øret, spiller kanon, og kommer ikke i vejen for hjelmen... smiley

Har dog ikke fået prøvet det med høj hast, da jeg sådan set ikke har kortet endnu...

• #12   29. apr 2006 Kanon drenge..... Tak for hjælpen.....
    Mvh. Thomas

• #13   29. apr 2006 Hej ville forslå dig en sonyericsson W800i, det medfølger et super headset.. og den kan man hvis også indstille så man kan tage den ved at sige et ord..

• #14   30. apr 2006 Ikke for at være "Johnny Raincloud" eller "Mr. Pernippen" - men arbejder tilfældigvis i et forskningcenter - og har lige skaffet noget artikler som omhandler omfanget af øreskader ved brug af MP3 afspillere med ørestik højtalere.

Og der er så altså en grund til at de europæiske modeller har et cap så man ikke kan skrue mere op...

Ovenstående skal kun ses som en venlig sikkerhedsopfordring imod varige høreskader - det er ikke brok.

• #15   30. apr 2006 En lille tilføjelse...

Som Heintzelmann siger mht. til hjelm - brug nogle knaster på en mere støjsvag hjelm og skru ned for musikken.

Til Hayabosa... endnu en ting vi er enige om smiley

• #16   30. apr 2006 Thumbs up,,, smiley

• #17   30. apr 2006 Jakob:

Jep, jeg er godt klar over at der er for brugerens eget bedste. Og jeg synes desuden at de har fundet en fornuftig grænse, ikke for lav. Grunden til at jeg har uncapped min, er at jeg fra tid til anden bruger nogle andre og større hovedtelefoner (sennheiser hd250), og for at få en nogenlunde volume med dem, er det nødvendigt...

og nu snakker vi ikke om batterilevetid smiley

Lige præcis de hovedtelefoner jeg foreslog, sidder ret langt inde i øret, dvs de skærmer også ret godt for anden lyd, og derved behøver man ikke skrue så langt op.

Kommentér på:
MP3!!!! Hvilken????

Annonce