{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shoei XR-1000
  • #1   28. apr 2006 støj og turbulens kommer i høj grad an på hvor foroverbøjet du sidder!
    Jeg har en XR900 der støjer meget på min maskine! Men retter jeg mig op, så vinden kan passere hjelmen nemmest, siger den intet!

    XR modellernne har ry for at vær emeget støjsvage! Men igen, komemr an på højde af dit kåbeglas og din kørestilling

    Bruger selv propper ved over 100km/t! DVs hvis jeg skal på motorvej



  • #2   28. apr 2006 Michael

    Spørg Chris,, (UltraUsynligNinja)

    Han har lige fået en ny XR1000


  • #3   28. apr 2006 Sebastian:
    He he... Kåbeglas.. prøv at se min kawa..
    Men man må sige at jeg sidder ret oprejst på den.. ved mindre jeg skal køre "race" så lægger jeg mid da lidt ned og prøver at gemme mig bag urene hehe.. smiley

    Hayabosa[ Roskilde ]:
    Jamen.. jeg vil da lige forhøre mig så!

    Tak for hjælpen



  • #4   28. apr 2006 Jeg kan varmt anbefale XR-1000, efter min egen erfaring.... Synes det er en lækker hjelm, og støjer ikke ret meget... Har selv Diabolic udgaven...
    Tjek evt min profil for billede:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6172


  • #5   28. apr 2006 Hmm.. synes den er lidt svær.. har nemlig også haft kigget lidt på en Suomy Spec-1R (bare i en neutral sort farve)
    ..Den er også en lille smule dyrere så vidt jeg husker.. hvad fanden skal jeg vælge.. begge sidder da ret godt synes jeg.. smiley
    hehe.. altid et problem når der er mere end én ting man kan vælge..


  • #6   28. apr 2006 hehe, ja det er sgu ikke nemt.... kender det godt.....
    Træk lod... Ej vælg den du synes sidder bedst.

    Held og lykke med købet


  • #7   28. apr 2006 Jeg kører selv med en XR1000, som jeg er rigtig glad for. Ved hastigheder under 120 og oprejst er støjen ikke ubehagelig, og det er selvom alle ventialtionshullerne er åbne.
    Over 120 er jeg som regel nede ved tanken pga vinden, men lyden fra motoren er ikke generende høj.

    Der er TYDELIG forskel hvis man lige vipper glasset op mht lydstyrken.

    Super pasform, dog synes jeg, hvis man montere den "termolinse" der er med, så sidder overgangen lige i vejhøjde når jeg ligger over tanken = ikke optimalt, så den ryger nok ud igen.


  • #8   28. apr 2006 Jeg kan osse anbefale XR 1000.. Den er både støjsvag, meget let og sidder kanon..!


  • #9   29. apr 2006 Kanon hjelm... Har en selv i Diabolic1 udgaven. Men vil gerne ha den i nr.3 udgaven, men er meget glad for min.
    Men igen, det er smag og behag. Og hvordan den passer dig...


Kommentér på:
Shoei XR-1000

Annonce