Øv min mc blev smadret {{forumTopicSubject}}
Ja i går aftes i byen var der lige en der overså mig, og kørte ud for ubetinget, jeg tager bremsen, cyklen vælter og ryger over noget helleanlæg, motor dæksler er blevet slået, skrabet af samt en flig af motor blokken, alt på styret og instrumenter og forfælg er smadret, faktisk alt på højre side er smadret, dog ser udstødningen ud til at ha klaret det, jeg har kørt ca 60-70km/t da det skete, er der nogen har en ide om hvad det koster at lave den eller om den er totalskadet, og hvad den i såfald er værd, den har kørt 18,500km og lakken var 2000km gammel og den så ud som ny. Man kan se hvordan den så ud på min profil. Har oplysninger og det på ham der kørte ud foran mig og vidner til min fordel, og det er sådan set godt nok for jeg fik først sendt mine forsikringspapire ind i går.
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 569
Måtte selv hugge bremserne fordi en bil kørte ud foran mig i går.
Kan ikke rigtig svare på dit spørsmål.
Men held og lykke - Håber han betaler;)
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 21
Han skal betale det er jo forsikring på og han kører ud for ubetinget.
Havde desværre kun alm bukser og ingen handsker på da det kun var en lille tur ned i byen og kigge, så har fået slebet et par negle af på den ene hånd, og lidt hud på knæ og hofte, og så temmelig ondt i skulderen.
Dannie: Så er den nok på grænsen, ny tank, forfælg, alt på styret, motordæksler og blok, hvís motoren overhovedet kan bruges, + diverse
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Kun en lille tur på 60-70 km??? Nå men se lyst på det - du heler nok det meste op selv - det er jo værre med tøjet - der skal nyt til når det bliver skadet
Held og lykke med det.
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 569
jun 2004
Det værste er mine forældre, de var mildest talt ikke vilde med at jeg ville ha mc, især fordi min lillesøster blev kørt ned og døde januar sidste år, så tror lige der skal gå en uge før jeg besøger dem så jeg kan hele lidt mere op inden de ser mig.
Så nu får vi se hvad det ender med, om jeg skal ha en igen.
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 649
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 734
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 517
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 85
jun 2004
Pizzabager: plejer også altid at ha dem på, men det var bare en lille stille tur inde i byen :-/. Men sådan er det altid.
jun 2004
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7216
Øv min mc blev smadret