{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Startvanskeligheder.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige hentet en Suzuki TL 1000 årg 1999(Min første V-motor cykel) i Tyskland,for at den skal ud at køre til foråret- da jeg hentede den startede jeg den ganske kort,og der var ingen problemer...-nu hvor den så er kommet hjem,kan jeg ikke rigtigt få liv i den igen- ...der er choker på den,men den er med indsprøjtning- det forstår jeg nu heller ikke helt,så hvor meget choker skal den have...??jeg har idag også prøvet med et pust diesel/bensin start,uden resultat...- kan det være tændrørene- måske har den stået stille nogen tid- den er hentet i Tyskland,men har DK reg. attest...håber nogle har et godt råd
MVH Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startvanskeligheder....
  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #1   28. nov 2010 Det er ikke en choker, den hæver bare tomgangen, så bare helt om med den, der kan sommetider gå kuk i de forskellige kontakter, så prøv at slå støttebenet op og tag koblingen, og selfølgelig i frigear, og dødmands knap på on.

• #2   28. nov 2010 Nye tændrør så kan den sikkert igen.

Mht choker så skal man altid give fuld choker på en kold cykel og INGEN gashåndtag, først når motoren går jævnt og du kan begynde at tage chokeren af skal du røre gashåndtaget.
    Det er en klassiker at man står og vrider i gashåndtaget samtidig og ender med at drukne dyret....taler af erfaring smiley

• #3   28. nov 2010 Jeg havde samme problem med min da jeg fik den hjem..

Der var kun en løsning... Nye tændrør på også kørten den som en drøm igen..

Du kunne have kommet til at give den gas så den drukner og soder dine tændrør til..

Det tror jeg var det jeg gjorde ved min og der skulle nye tændrør til så brølede den igen..

• #4   28. nov 2010 OK..TAK for hurtig respons...!!..- jeg må vist ud at købe et par nye "pløkke" til den i morgen...-kunne heller ikke rigtigt forstå der er choker på indsprøjtning,men vil prøve at aktivere den og så nul gas under startforsøget..!!..Kender jo ikke lige dyret ,men super med hurtig respons..

• #5   28. nov 2010 Når den er med sprøjt skulle den jo gerne starte uden andet end et ryk på starteren. Holder også på at det er dine tændrør

• #6   28. nov 2010 Ja de pløkker jeg hev ud af min, var kul sorte..

Med 2 nye pløkker, ikke røre ved gassen også sprang den igang..

• #7   28. nov 2010 prøv lige først bare lige at rense dem med en stålbørste og indstille mellemrummet igen. ofte er aflejringerne sorte og tørre. de er bare til at tage af igen.

• #8   29. nov 2010 Husk DER SKAL VÆRE strøm NOK ..... Evt startkabler fra bilen .... men tror også på nye rør så funker det sikkert

• #10   4. dec 2010 Tak for de brugbare indlæg- igår var en stor dag,jeg fik gang i dyret- 2 nye tændrør og så måtte den overgive sig,de gamle var også noget sorte....nu kan jeg med sindsro gå videre med mit "gejleprpjekt"..lidt opgraderinger her og der...tak for hjælpen

Kommentér på:
Startvanskeligheder....

Annonce