{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TL 1000 R
  • #1   7. nov 2010 Vælg S i stedet for... R er alt for meget badekar agtigt. Men begge to er fine maskiner. Kun årgang 97 kan være noget skidt. R modellerne har ikke været plaget af børnesygdomme. R modellerne kan have svage lejer i krumtappen. Blev opgraderet i 2001.

• #2   7. nov 2010 Jeg kører en TL1000S og har kørt kknap 16.000 på den i år uden problemer.

Du vil få en fantastisk dejlig motor med masser af power og en fed V2 lyd.

Men da det er første år jeg har kørt på en TL maskine så holdbarhed osv, har jeg svært ved at svare på..

Men køber du dig en TL1000 så skal du have en størrer hjelm da smilet vil gå fra øre til øre smiley

• #3   7. nov 2010 Ja vælg en S!

Jeg har haft begge - Og der er meget mere køreglæde på en S.... Og den virker en DEL vildere - trods 10 heste mindre smiley

• #4   7. nov 2010 jeg har også en sèr og er du vild den er sjov, probemet er at den er for sjov smiley styre rigtig godt og masser af moment, føles som et jetfly.

• #5   7. nov 2010 Tag en R. den er meget kønnere end Sèren jeg har ikke prøvet en Sèr men haft en TLR og var det ikke fordi jeg altid har drømt om en Mille, havde jeg stadig haft min TLR. den kørte rigtig godt men det er en stiv kammerat at sidde på.

• #6   7. nov 2010 køb du bare en tlr, det er uden tvivl den bedste jeg har haft, den eneste problem jeg har haft er koblingen der begyndte at glide lidt, den var løst med et sæt strammer fjeder,

• #7   8. nov 2010 Jeg har tidligere haft kigget på Både TLR og TLS. TLR valgte jeg fra pga kørestillingen. Den er meget extrem. Ellers kører cyklen bare super.
    TLS valgte jeg fra fordi jeg ikke ville have en mc jeg personligt selv synes er grim.
    Der er absolut ingen tvivl om at TLR er den kønne af de 2.

• #8   8. nov 2010 Er det ikke noget med at de ruster fra hinanden hvis de ikke bliver vinteropbevaret inde i stuen?

• #9   8. nov 2010 jeg har haft de 2 omtalte maskiner og nu en aprilia mille 1000.
    og jeg må nok sige at du skal tage ud og prøve en rsv 1000 mille inden du køber en japaner. der er meget mere køreoplevelse på en mille

• #10   8. nov 2010 Jeg har kørt Falco, der er næsten identisk med en Mille. Fremragende V2! Folk bør unde sig selv at prøve en Aprilia inden de køber. Det er jo fair nok, hvis man ikke kan lide dem, men det er virkeligt gode cykler.

Designet er en smagssag, jeg elsker det. Rotax-motorer virker bare, og så bruger de Brembo, Showa, OZ, Ölins og så videre, det er jo ting vi kender og kan lide..

Aprilia er også billige, folk har ikke så meget tillid til dem, men det er en fejl. De er holdbare og godt skruet sammen.

• #12   8. nov 2010 Mener helt sikkert at alle de første modeller blev kaldt tilbage , netop for at få monteret styrdæmper smiley

Kommentér på:
TL 1000 R

Annonce