{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.425 visninger | Oprettet:

Race kalender 2011 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Her er lidt datoer til racefolket smiley

Skandinavian Bike Promotion Cup 2011 :

Most 22/4-25/4 (fre-man)forårstræning+cupstart ( mandag ½ køretid )

Andestorp 30.+31.maj+ 1. juni (Man-Ons)

Lausitz 13/5-15/5 ( fre-søn )

Mantorp 1/7-3/7 (fre-søn)

Oschersleben 22/7-24/7 (fre-søn)

Anderstorp september 16/9-18/9(fre-søn)

Karlskoga 7/10-9/10 (fre-søn)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Race kalender 2011
  • #1   2. nov 2010 Er det ikke dem der skyldes Alex en motorcykel som han ikke har fået endnu

  • #2   2. nov 2010 Allan A: Hvad for noget???

  • #3   2. nov 2010 Allan A, er der nogen, der har tisset på din sukkermad?? Alex fik sin motorcykel overrakt ved afslutningsceremonien i lørdags i Valby, København....... hvilket vist hele tiden har været planen. Så dit indlæg vist sgu da lidt malplaceret....

  • #4   2. nov 2010 Så undskylder jeg selvfølgelig, jeg fik bare afortalt i lørdags at han ikke have fået cyklen som lovet og forhandleren ikke have fået nogen penge til at skaffe en cykel for. Derfor spørger jeg

  • #5   2. nov 2010 tilbage til topic:

    Er der ikke en eller anden der kan forsyne mig med en sponsor, så jeg kan deltage?

    Jeg garanterer altid at ligge i den bagerste del af feltet til gengæld! ;o)


  • #6   2. nov 2010 Vil godt lige stemme i med at jeg så den cykel blev afleveret og trillet af podiet af Alex sammen med pokalen for 1. pladsen til cup afslutning i lørdags i Valby!!!

  • #7   2. nov 2010 Slå på tråden Robert, jeg vil gerne gi en femmer :o)

  • #8   2. nov 2010 kan godt sætte navn på ham jeg hørte det fra men i kender nok ikke manden alligevel

  • #9   2. nov 2010 Motorcyklen har stået hos bike-promotion lige siden foråret..

    Allan A.
    Det er nok en der ikke kører hurtigt nok smiley


    Håber at se nogle flere herinde fra, som kommer med til cuppen smiley
    Skal lige siges at Andestorp 30.+31.maj+ 1. juni (Man-Ons) ikke er en cup event - dog den årlige meget populære trackday.


  • #10   4. nov 2010 kunne godt tænke mig at prøve lidt race. men skal man have noget licens til det i kører/ og hvor meget skal man investere i . bruger i cykler til 100000 eller er det også noget almindelige menesker kan få råd til. hvor starter man...


  • #11   4. nov 2010 Hej Ulrik jeg startet selv på min gade cykel for at se om det var noget og det var det så jeg købte en Honda Cbr 600 fra 93 for 13000kr havde den i ca 2 år og solgte den igen for 13000 igen og købte så en r1 for 25000 havde et styrt solgte den ca efter 2år for 15000 også købte jeg en gsxr sådan startet jeg med at køre race mvh bo

  • #12   4. nov 2010 Ulrich H:
    Som Pedersen siger kan du bare komme på din ZX12 gadecykel.
    Så kan du prøve det af og se om det overhovedet er noget for dig.
    Du behøver ikke licens. Det eneste du skal er at melde dig til på fx. www.bike-promotion.dk, fylde cyklen op og så ellers komme afsted.
    Det eneste krav er at du har fuld krops beskyttelse.

    På banen bliver man delt op i hold, hvorefter hvert hold får en instruktør..
    Instruktøren viser jer så hvordan man kommer rundt på sådan en bane og sætter hastigheden lidt op efter hvert pas hvis gruppen ville det.


  • #13   4. nov 2010 ... Ulrich H:
    Et 3 dages arrangement på den populære svenske bane Anderstorp kan du fx. købe for 2550 kr. indtil 10. nov derefter 2700 kr. indtil 20. dec. herefter normal pris på 3000 kr.

    Så kommer der noget benzin, mad og transport til banen oveni.
    På banen kan du evt. sove i telt, leje en hytte eller sove i en bil.




  • #14   4. nov 2010 jeg har en honda 600RR fra 03 uden afgift . er det stort projekt at sætte racer kåbe på den . ville gerne finde en mage til der var lavet om til race men syntes ik rigtig der er nogle..... (og vil ik høre at det er fordi den ik dur til det... hi hi)


  • #15   4. nov 2010 vi er 3 der vil prøve af sted næste år vi er fra midt jylland så det kunne være fedt nok hvis der var nogle man ku følges med den første gang


  • #16   5. nov 2010 ulrich H: Det er en ganske fin cykel at køre race på, og når du har en stående uden afgift så er det da oplagt at få den bygget om til race..
    I grove træk kræver det bare at du får afmonteret lygter/spejle og de originale kåber. Så får du fat i en komplet racekåbe og monterer den istedet, det tror jeg sagtens du kan klare.


Kommentér på:
Race kalender 2011

Annonce