{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

ARGHH F*** PVM!!! (TL1000S projektet) {{forumTopicSubject}}

Fandeme om jeg ikke idag får at vide at mine fælge der skulle være kommet for 2 uger siden IKKE kommer før engang i næste uge, hvis de altså gør det!

Dvs jeg skal aflyse min Poznan tur, som ellers er planlagt sammen med min onkel, brog og makker!
Men næ nej, den komemr jeg ikke med på, da PVM ikke holder hvad de lover! Jeg kan ikke nå at få mc´en gået efter på 1 dag. Dvs den skal jo stadig startes op, køres og indstilles, spændes efter osv indne jeg tør tage den på en bane!

Jeg bestilte letvægtsfælge i god tid i November fra Braking! Fik så at vide i februar at de alligevel ikek kunen levere!
Skyndte mig at bestille ved PVM med forsikring om at det tog omkring 4 uger og at det ikek var noget problem mht Poznan turen!

Og her står jeg med en lang næse, uden fælge og uden en mc der kan køre, da den jo mangler fælge!

Fandeme om jeg er bitter lige nu!!!! Kan ikke engang skubeb min Poznan tur til Juni, da jeg har planer den uge det foregår! Og desuden var meningen jo jeg skulle derned med familien!

@£"!#!"@£@£#!"!"#!13
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


SÅ hvis i har plane rom en større ombygning. Så start i god tid, og forvent ikek at tingene kommer som der ellers bliver lovet! De her fælge + en pulverlakker har kostet mig 4 weekender på standby + en ammse tid osv!



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGHH F*** PVM!!! (TL1000S projektet)
  • #1   25. apr 2006 Det er sgu godt nok super ærgeligt - træls at blive r*# rendt på den måde.
    Nu kan det være jeg spørger dumt - men kan du ikke smide de gamle fælge på indtil de nye forhåbentlig snart dukker op? Eller de passer måske ikke til den nye forgaffel? (Ellers må du jo bare afsted på Duc'en;o)
    Håber der snart er lidt godt nyt med fælgene.
    Mvh. Jeppe


  • #2   25. apr 2006 Sur r..!

    Men hvorfor tager du ikke bare ducatien til Polen?

    Mvh. Rune


  • #3   25. apr 2006 Ehh, jeg vil da gerne købe din tur til polen hvis ellers den indebære plads i en kassevogn smiley

  • #4   25. apr 2006 Avs!! det er godt nok noget være møg, men snup dog Duc'en som Rune forslår, den er mindst lige så sjov på bane.

  • #5   25. apr 2006 hallo mand:O) hvad fandt du ud af med den ekstra luftfilterkasse du måske havde

  • #6   25. apr 2006 Ja man kan fandme ofte få lov at vente.....

    Men hvorfor snupper du ikke bare Duc til Polen? Som Rune foreslår.
    Eller knalder nogle lånte hjul på TLen....

    Det er fandme bare med at komme ud at køre smiley overtog gerne din plads i Polen hvis jeg havde penge men min trykkemaksine er løbet tør for sværte smiley


  • #7   25. apr 2006 Jeg vi ikke risikere at smadre duccen. Derudover foregår turen derned på mc! Og der er jo ikke plader på duccen.
    Jeg kender heller ikke duccen ligeså godt som TL´eren.
    Meningen er desuden at komme til at kende min MC bedre! dvs TL´eren. Så Duccen er desværre udelukket! Derudover er den noget død i motoren sammenlignet med TL´eren! Den er sq kedelig at køre på, da den ikke har samme træk (no offence) selvom man ikke skulle tro det! Den er nok også solgt nu her! vil have en mille hjem

    Jeppe de gamle fælge er solgt!
    Derudover var meningen med de her MEGET dyre letvægsfælge også at de skulle med på bane! Surt at smide 10k efter noget man ikek kan bruge til det man vil smiley


    Thomas, den får min makker desværre! Har haft rigelig at se til de her dage! så har ikke set dog på msn


  • #8   25. apr 2006 mht lånte hjul!
    Hvem har nogl ejeg må låne da!`!??!?!


    Kan måske låne et sæt her til weekenden, således jeg kan få cyklen tjekket om den virker osv!
    Og så bare krydse fingre for at fælge kommer i næste uge


  • #9   25. apr 2006 Du tør ikke køre Ducatien på bane, men du tør godt køre der ned på den mc, du skal på bane på?

    Mvh. Rune smiley


  • #10   26. apr 2006 Sorry men kan altså ikke lade være med at smile lidt af din historie..
    Nu har du siden midt i februar sagt at du ikke havde travlt med at få den færdig, for du skulle ihvert fald ikke ud at køre før påsken, for der var jo fare for salt... Og nu er det pisse godt vejr og snart maj og du er stadig ikke kørende.
    Men hvis det var mig selv var jeg sku os blevet mopset...


  • #11   26. apr 2006 hmm jeg synes jeg kender det der ;o)

    godt jeg ikke skal igennem samme omgang næste vinter ;o) da bliver det kun små justeringer eller det som jeg mangler fra i år hehe


Kommentér på:
ARGHH F*** PVM!!! (TL1000S projektet)

Annonce