Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foto vogn + motorcykel?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.713
    #1   22. okt 2010 Den tager et billede forfra og så filmer den din bagende når du kører forbi.

Dvs billede og nummerplade samme sted samme tidspunkt.

Men fotovogne holder oftest i byzone, hvor det at køre for stærkt, er pæææænt tåbeligt - så det er vel ikke et problem?

• #2   22. okt 2010 Kun en brugbar-metode.

Løft forhjulet så højt op at nummerpladen skraber i asfalten. Virker ok - såfremt man når at spotte vognen og skynder sig væk.

• #3   22. okt 2010 HVIS man kommer med pænt løftede gasspjæld, og ikke kan nå at få reduceret hastigheden til to-cifrede værdier, kan man i stedet holde en handske over fjæset. Så er føreren ikke genkendelig og ejeren af køretøjet skal derfor oplyse om hvem føreren er! Det har man selvfølgelig ingen anelse om, og får i stedet en afgift på 2.5 tusind kroner og slipper for klip og betingede frakendelser!

• #4   22. okt 2010 okay.. men er det ikke lidt tåbeligt at holde hånden for visiret hver gang man ser en varevogn?

lidt som den med gul vw bobler og lammere... hehe

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#5   22. okt 2010 Man bør ikke have et MC kørekort hvis ikke man magter at få sin MC ned i fart i byzone.

• #6   22. okt 2010 Sajmon, heromkring møder man dem nu oftest uden for byzonerne.
    De sætter vel som altid lortet op der hvor der er flest penge i det.

• #7   22. okt 2010 Nu bliver glorien sgu pudset hva..... smiley

• #8   22. okt 2010 Her på egnen står de nu sjældent i byen, faktisk står de ofte på lange lige landeveje..

Mvh. Mathias

• #9   22. okt 2010 Arh, eftersom at de er på hvide plader og med blændet bagrude, kan man da godt nå at spotte dem, men højest komme ned på 150 km/t med mindre, at man laver deciderede katastrofeopbremsninger!

Og jeg har sgu' også til gode, at se en fotovogn i byzone!

• #10   22. okt 2010 det er vist noget med at man kan se på politi.dk hvilke strækninger de står på... har set dem flere gange her i esbjerg, hver gang på spangsbjergmøllevej eller i storegade = inde i byen

• #11   22. okt 2010 Det er noget med de skal tænde/starte kameraet foran manuelt, så vidt jeg har hørt. Er blevet blitzet mere end en gang men aldrig modtaget noget.
    Herude på det sydlige djurs holder de (for en gangs skyld) ret fornuftigt lige foran en skole, der holder de så tilgengæld temmelig ofte.

• #12   22. okt 2010 De kan sagtens tage billeder foran også....jeg har da prøvet det sååå

• #14   22. okt 2010 Kan oplyse jer der tror det er en skrøne om, at den er sgu god nok. Jeg fik nemlig en bette hilsen sidst i august. På det tilsendte billed er mit face ret tydeligt, men intet billed bagfra af nr. plade.

• #15   22. okt 2010 En ældre mand forklarede mig at hvis der kommer en flok forbi med 200 km/t, hvem er det så lige de fotograferer fra bagsiden?
    De fotograferer IKKE bagfra sagde han!

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#16   22. okt 2010 Nej de filmer.

• #17   22. okt 2010 Frans W
    Der er masser her inde der har fået den bøde!!

MEN heldigvis er der nok endnu flere der er sluppet smiley

Selv er jeg blitzet 3 gange tror jeg, uden brev!!!

2 gange omkring 60, ved 50 lov. OG 1 gang, skal vi bare sige, jeg var nervøs bagefter!!
    Gl.køge landevej, mellem 2 kryds, man måtte gå 70, og det var kl. 3 omnatten på vej hjem fra arbejde. Krydset skiftede til gult, og skulle liiiiige nå det smiley der holt så en fotovogn lige på den anden side af krydset.... DET havde gjort ondt på pengepungen m.m.!!!!!!!

• #18   22. okt 2010 de sku skifte til de smile kamaraer, der kun tager billeder af folk når de smiler, så gælder det bare om at se sur ud.. smil og gi den gas..
    mvh hc

• #21   22. okt 2010 Christian D
    Hvordan fandt de så frem til netop dig, jeg mener, hvis de kun havde et billede af dig........ Du er måske et kendt ansigt hos policen ????

• #23   22. okt 2010 Er blevet blitzet i Tyskland i bil.. Ca. 1 måned senere dukkede der en opkrævning op med posten her i Danmark. Men Told & Skat havde opsnappet opkrævningen og lagt told & dansk moms oveni (idioter) som skulle betales før jeg kunne få "forsendelsen" udleveret. Jeg afviste bare at modtage brevet og at betale noget som helst. Hørte ikke mere til det..

• #24   23. okt 2010 Når man kører +200 km/t i byen har man vel alligevel hovedet nede bag det tonede kåbeglas... Så hvad er problemet ? ( det er gas smiley

• #25   23. okt 2010 ha, der hvor jeg bor er det sku svært at skelne by fra land... byerne består sjældent af mere end 10-15 huse så de er nemme at overse.... har sku aldrig set en fotovogn i nærheden

• #27   23. okt 2010 @Bjarne N

Håber sgu ikke jeg er kendt hos policen, har aldrig lavet noget skidt. Godt nok føler jeg mig som kriminel når jeg skal hører forsikringsselskaber om priser, men aldrig lavet noget.
    Men de havde jo filmet min nummerplade da jeg trillede fordi vognen, og så går jeg ud fra de bare har slået det op i et kartotek, og volla, bøde til mig smiley

• #28   23. okt 2010 Men du skrev: Intet billede bagfra. Så jeg antog der ikke var taget noget..
    Vi er vel alle, en lille smule, kriminelle c",)

• #29   23. okt 2010 Præcis, intet billed bagfra. Har åbenbart kørt så langsomt fordi han kunne nå at læse den smiley Det er hvad der sker når man kører for pænt hehe.

• #30   23. okt 2010 endnu en grund til at give max gas. Så kan de ikke nå at læse din nr. plade, og du er undskyldt for at køre for hurtigt for hvem fa'en kan nå at læse skilte i den fart?

• #31   23. okt 2010 Dan, du opfordre vel ikke til ræs :P? hehe

Kommentér på:
foto vogn + motorcykel?

Annonce