1.215 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Motorcyklen klar til"
Sådan gør du motorcyklen klar til vint
(link fjernet) så er tide kommet. men fuck de har en god pris..
(link fjernet) så er tide kommet. men fuck de har en god pris..
Skrevet af: Casper MC mekker l - 21. okt 2010
Plejemidler til Motorcyklen
Hejza alle Honda fans Var bare nysgerrig vedr. hvordan i fx vasker/plejer jeres mcér, så de bare siger bling bling.. he he Har i evt nogle gode råd? Og hvilke produkter bruger i? Er der noget der...
Hejza alle Honda fans Var bare nysgerrig vedr. hvordan i fx vasker/plejer jeres mcér, så de bare siger bling bling.. he he Har i evt nogle gode råd? Og hvilke produkter bruger i? Er der noget der...
Skrevet af: '''Helle ''' - 1. mar 2008
Spar penge på din forsikring
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.342
det meste af det kunne man jo selv gøre
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.777
sep 2008
Følger: 78 Følgere: 608 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.540
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 81 Svar: 204
Min kammerat bruger Hanning MC - hvor jeg selv får lavet service, men ikke opstalder den. De tager 1500 inkl. olie, oliefilter, opbevaring - og moms - ja moms findes engang imellem i Vestjylland. Og så har min kammerat fortalt, at den ser ud som ny, når han henter den til foråret.
De skriver sådan på www.hanningmc.dk :
Vinteropbevaring af motorcykler
Har din motorcykel ikke fortjent en god og en hyggeligt vinter??
I et dejligt opvarmet lokale og i selskab med mange andre motorcykler. Din motorcykel bliver også serviceret med nyt olie, oliefilter, en grundig rengøring med plextus, så din motorcykel bliver klar til en ny sæson.
Pris for hele pakken er 1500 Kr. inklusiv moms.
Så skynd dig at kontakt Hanning MC og bestil en plads til din motorcykel.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 94 Svar: 441
aages motorcykel forretning tager (mener jeg) 1500 kr. for en vinter, hvor de gør det samme MEN! - de skifter også olie!
hold da ferie.. var lige ved at kløjes i aften kaffen. 3000 kr. ?!?!?!
Gør hende mekanikeren det mens hun stripper for kunden, eller hvorfor er det så dyrt ?
Motorcyklen klar til vinter