{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Udstødning til Honda Hornet 2010 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg er på udkig efter en ny udstødning til min Honda Hornet.
Jeg er på udkig efter noget, der giver en mere bulleragtig lyd hvis i forstår:-).
Lige nu køre den med Ixil slip on, og de lyder som sådan også fint, men jeg kunne godt tænke mig noget mere.

Jeg har kigget på DeviL Master, men hvad er jeres erfaringer med denne udstødning?

Med venlig hilsen
Benjamin Skov Rasmussen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning til Honda Hornet 2010
  • #1   10. okt 2010 Det er en 600cmm du har, lev med lyden og spar 4000kr på en "dybere" lyd.

• #2   10. okt 2010 de larmer helt vildt når der kommer kat-løs system på, jeg tror sku ikke du kan få meget mere lyd med en slip-on

• #3   10. okt 2010 Hey Benjamin.... problemet med din exil, er at der ikke er noget volume i dem, altså mangel på resonans kammer, som udgangspunkt så jo større potterne er jo dybere lyd. alle de små og korte potter er pisse frække at se på, men desværre vil lyden blive skinger, pga. den manglende volume.

• #4   10. okt 2010 Hvis du skal have lækker lyd med originale forrør skal du enten købe en termignoni gp eller en G&G gp... Jeg har kørt med dem begge og G&G lyder af mest på originale forrør...

Ellers skal du skifte hele systemet og få Arrow forrør med en potte eller komp Leo Vince på...

Meld dig ind i hornet gruppen, der er bl.a et link til en side med rigtig mange potter til hornet...

Jeg startede med G&G gp på Arrow forrør, men det larmer for sygt ( se evt mine filmklip) nu har jeg Arrow pro race potte på mine Arrow forrør og det lyder kanon...

/ Bülow...

• søren h
    søren h Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 10
    #5   25. maj 2017 Hej. Kører selv på hornet 600 med ixil potte. Hvad er det der kat løs... Og er det noget der ka købes til ixil ??? Det er ellers noget af nogle knaldperler med kanon lyd. Bülow !!

Kommentér på:
Udstødning til Honda Hornet 2010

Annonce