{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.377 visninger | Oprettet:

min Kwasaki bliver solgt over Paypal {{forumTopicSubject}}

Hej,
fik en mail i morges. som gik ud på at en fyr som arbejdede som mekanikker på en båd, ville købe min MC.

dette skulle foregå over Paypal. og den skulle sendes til malysia for 10.000kr som jeg skulle betale. self ville han betale det oveni ved transaktionen..
Jeg ved ikke om det føles rigtigt.

prøvet noget lign.. hvorfor vil én fra Malaysia købe en dansk indregistreret MC?

er sku ikke helt tryk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min Kwasaki bliver solgt over Paypal
  • #3   6. okt 2010 Du må også gerne levere din mc hjemme ved mig istedet.. smiley

Jeg vil da gerne give dig en kold øl når du afleverer.. så har du da fået lidt ud af det!! smiley

• #4   6. okt 2010 Det etæt før og er dusk og snyd. Han overfører pengene via western Union eller noge andet. Du ser pengene er på din konto og 2 dage efter er de væk. Det forgår nogenlunde sådan. Der har været noget om det på tv.

• mike j
    mike j Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 2 Svar: 1
    #5   6. okt 2010 jeremy johanne
    teddy jeremy
    teddy12521
    megafusker der har fundet ud af man kan trække pengene tilbage via paypal efter 5 uger

• #6   6. okt 2010 du siger da bare ja og lader være med at sende cyklen, når pengene er på din konto så hæver du dem med det samme. og glemmer resten.. så kan han lære det den idiot.

• #8   6. okt 2010 Kenneth Nr 402 (

Tror du ikke bare der kommer til at stå minus på kontoen så??

• #9   6. okt 2010 Lad penge og MC stå i 18 måneder. Derefter kan du så sende ham MC'en.

• #10   6. okt 2010 hey

jeg har prøvet det samme med nogle slicks dæk engang. men afbrød handlen med ham, da jeg synes at det hele begyndte at lugte lidt.

manden sendte mig en check på 3 gange beløbet, hvis jeg stadig ville handle, jeg skulle bare give 10000kr i fragt til ham der kom og hentede dækkene, og så kunne jeg beholde resten....
    han endte med at blive meget ubehagelig, da jeg blev ved med at nægte, og det endte med at jeg meldte det til politiet....
    dette var godt nok en fra england, der ikke snakkede ret godt engelsk..

de bruger dig til at vaske penge, eller dig til at give penge videre til skumle typer....

• a a
    a a Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 21
    #11   6. okt 2010 Overrasket over, at der findes så uintelligente mennesker her i landet. Håber, at du joker, men som du skriver det op, så tror jeg det ikke.

• #12   6. okt 2010 Der er ingen i udlandet der vil købe brugte dansk indregistrede køre-tøjer pga afgiften, det er med 99% sikkerhed fusk, Michael More ville også købe min bil sidste sommer, jeg skulle bare sende den, ja klart, kom med penge i hånden så handeler vi

• #13   6. okt 2010 ideen med paypal er jo at man kan få sine penge igen hvis sælger ikke levere varen, så når du har sendt geden trækker han pengene tilbage

• #14   6. okt 2010 Man ikke bare hæve sine penge på paypal efter for godt befindende !!!

Hvis man vil have pengene tilbage, så skal søge om det.. og hvis ellers at sælger kan dokumentere at genstanden er sendt til den opgive adresse, så får man ikke en skid tilbage..

• #15   6. okt 2010 Og husk... når du modtager et brev om at du har vundet i lotteri i spanien og desuden et brev med nogen i afrika, som skal bruge netop dig for at overføre 50. mio... DET PASSER IKKE, tænk engang :P.

Jeg så på tv igår, der var et ældre ægtepar i tyskland som var hoppet på spansk-lotteri brevet. De havde, hold jer fast, betalt ialt 580.000 Euro i forsikring, bankegebyr, overførselsgeby og hvad de ellers kunne finde på i håb om snart at få gevinsten... Hvis ikke det havde været så trist, så ville jeg sku kalde dem for verdens dummeste mennesker smiley

• #18   6. okt 2010 Trådstarter:
    Hehe, dit indlæg er ikke ment alvorligt vel?

• #20   6. okt 2010 Anders P's oplevelse er en klassiker. De betaler for meget, og du sender varen + overskydende penge retur. Kort efter viser det sig at være en gummicheck, og så har du både mistet penge og vare.
    Sælg i herinde elller på DBA istedet.

• #21   6. okt 2010 Mener i at det er snyd når noget lyder fuldstændig urealistisk og for godt til at være sandt?

Øv. Jeg troede ellers at jeg var verdens heldigste mand, for jeg har adskillige gange på nettet været bruger nummer en million, eller blevet udtrukket til at vinde alle mulige ting. Dog har jeg altid skulle betale lidt i forvejen, eller tilmelde mig et eller andet, men hva fan, nu kan jeg bare læne mig tilbage og vente på at gevinsterne snart ruller ind:-)

• #22   6. okt 2010 Der er jo ingen logik i at en mand i Malysia skulle købe en MC fra DK når han kan få en i malysia meget billigere.

Han har sikkert også sit eget link til at logge på din fiktive Paypal konto .. smiley

• #23   7. okt 2010 Hej igen..
    Nu kommer jeg så med min skræk historie:
    først ville jeg sige, jo jeg var naiv og beskeden er rigtig..

Personen som kaldte sig Wiliams Avis og ville købe min MC for 65.000kr og det skulle foregå over PayPal. jeg skulle bare sende min paypal mail og det beløb han skulle overføre.
    der kom så kort tid efter en mail fra PayPal. med en anmodning om at modtage 75.000kr, krævede bare jeg overførte 10.000kr til Courier Exchange Logistic.
    UPS!!! det gjorde jeg så. og alt så ud som det var i orden. og jeg ville få pengne inden for 12 timer.
    Morgnen efter tjekkede jeg så igen min payPal. og der stod 0kr...
    Han bad som om endnu 14.000kr for nogle taxés.
    Der gik jeg til Politiet. og der var tale om fusk a den store grad.. Manden havde sendt falske PayPal mails og info til mig.. og Transport firmaet var også hans.
    så jeg har nu mistet mine 10.000kr smiley

ville ønske jeg ikke havde været så naiv. men bagklog kan man altid værre.

kunne skyde hoved af mig selv lige nu.

pas på der ude..

• #24   7. okt 2010 Og på intet tidspunkt undrede du dig over, at han ville betale 65.000 plus fragt for din MC, når en tilsvarende koster 25-30.000,- i lande uden dansk beskatning??

Dyre lærepenge, men så er det lært.

• #25   7. okt 2010 han udgav sig for at være mekanikker på et skib.. troede han ville have den her i DK

men jo det undrede mig.. men var bare så blind fordi jeg troede jeg endelig havde solgt min MC.
    Rigtig dyre lærepenge. smiley

• #26   7. okt 2010 Det løgn!!

Læste du slet ikke svarene herinde?

• #27   7. okt 2010 Synd for dig at du blev fuppet. Når det så er sagt, så nægter jeg at tro at du ikke har læst nogen af de svar der er på dit indlæg. Samtlige svar går på at der er fusk i foretagendet...

• #28   8. okt 2010 Neeej! Jeg troede alle kendte til de fuskere.
    Mega surt!

• #29   8. okt 2010 nej nej nej nej!!!

• #30   8. okt 2010 Jeg er Chokeret, troede virkelig ikke der var flere der kunne hoppe i de fælder!!!!

HÅBER andre, der ikke tidligere har læst om den slags, lærer af dine lærepenge!!

• #31   8. okt 2010 Der er altså længe til 1. april!
    Hvis jeg endelig skulle være uforsigtig nok til at hoppe på sådan et nummer, ville jeg ikke engang have de 10000 til fragt FØR sælger havde sendt mig pengene.
    Tilsvarende har jeg endnu ikke mødt en bruger herinde der ville sende for sølle 300kr blinklys før pengene stod på sælgers konto.

• #32   8. okt 2010 Har du talt med banken? Måske kan den reddes på en eller anden måde. Jeg tvivler på det, men det er da værd at prøve.
    Nøj hvor skulle de scammere bare have et spark i dadlerne af en bryggerhest!

• #34   20. okt 2010 hehe, har i øjeblikket det samme, han vil os ha jeg skal overfør nogen penge, men har skrivet at jeg intet overfør, eller sender, indtil pengene står på min bank konto.
    Hello,
    I just want to inform you that i have just completed
    the payment and i hope you must have been notified in your email about
    the payment i made through PayPal, you can check your e-mail for
    confirmation of payment, I have just make the payment of €2.500.00
    Euro ,i have decided to add the amount of €500.00 Euro which i paid
    through PayPal, So please i will like you to help me wire the sum of
    €500.00 Euro to my agent via western union so they can be able to
    come for the pick up and also PayPal said they won't release the funds
    until they get the Money Gram information from you due to the fact
    that i emailed them about the excess payment i made.i will need you to
    send the €500.00 Euro to my pick up agent Headquarters where they
    normally confirm any commission payment to via Money Gram money
    transfer(this can be done from the post office,or at
    Money Gram Office) as they usually have a Money Gram agent
    there) , i added extra €100.00 Euro to cover the Money Gram charges
    which shouldn't be more that €60-75 but just to be sure i added
    €100.00 Euro, Here is my pick up agent Headquarter info needed to get
    the money sent through Money Gram money transfer

Name: Mr.Marcus shipper
    Address:156 Navigator Drive,
    Southall, Middlesex UB2 4UU
    United Kingdom.

Please kindly email the necessary details to paypal :the mtcn which
    you will be given at the Money Gram after the €500.00 Euro has
    been sent as well as the sender's name and address used to send the
    money through western union,so i can forward it to the agent.
    Regard

• #35   20. okt 2010 Du skla være opmærksom på at selv om de står på din konto er der noget med at når det er udenlandske overførsler kan de trække dem tilbage op til en måned efter. Hør lige din bank, eller hvad med af scame ham og bare beholde pengene, hvis der er nogle og så sælge geden billigt til en anden

• #36   20. okt 2010 Såvidt jeg husker/ved. Så er det når man klikker på det paypal-link man får i sin mail, at man kan se pengene. Hvis man derimod går ind via paypals hjemmeside, så kan man ikke se overførelsen.

• #37   20. okt 2010 ja pengene skal fra paypal til ens egen bank konto, så kan de med sikkerhed ikke trække dem tilbage, og paypal går ikke ind og hjælper manden, hvis ens konto står på 0kr, for paypal vil ikke ligge ud for sådan sager, (har snakket med paypal om dette).

• #38   29. okt 2010 haha emil,
    godt gjort....

dyre lærepenge.

• #40   29. okt 2010 ja fuppet kan man nemt blive,det er peter j også blevet

• #41   29. okt 2010 smiley

• #42   29. okt 2010 d...... end 10 meter vådt bølgepap siger jeg bare...... Fatter ikke der stadig er nogen der hopper på dem.....

• #43   30. okt 2010 Det kan også være dyrt at forsøge at tage røven på idioten hvis der bruges check:
    Fik en af disse beskeder for ca 2 år siden, og vidste øjeblikkeligt at det var fup. Men tænkte at denne gang kunne jeg lige så godt bruge hans tid som hævn for han ville snyde mig. Snakkede ham efter munden og efter et par uger kom der en check på beløbet + noget ekstra. Tror det var ca 10000 ekstra. Surpriiiise...

Nå men, man kunne jo altid lære noget af det og jeg gik i banken med checken for at høre hvad man skulle kigge efter for at se sådan en var falsk. Den søde bankdame kunne sørme ikke se der var noget galt med den her (den var fra spanien), og den kunne rent faktisk indløses. Jeg sagde den 100% sikkert var falsk, men at hun da bare kunne sætte beløbet ind på min konto.

Jeg skrev til køber at han kunne afhente cyklen + de ekstra penge. Planen var så at jeg ville prygle sjælen ud af kropppen på ham det kriminelle svin der kom og afhentede motorcyklen, medmindre han kunne bevise han arbejde for et fragtfirma eller lignende. Men scammeren havde åbenbart lugtet lunten eller andet, for der kom aldrig nogen..

Efter en lille måneds tid fik jeg brev om at checken var falsk, og at forløbet med at føre pengene tilbage fra min konto til den udenlandske bank ville koste 300 kr. Normalt plejer min bank at være ret rimelige, men lige her i denne situation kunne jeg ikke få fjernet gebyret da det ikke var deres (på trods af at det ikke var blevet oplyst fra starten).

Så scammeren fik snydt mig for lidt penge, heldigvis dog ikke helt så meget som han havde håbet..

• #44   30. okt 2010 Banken har faktisk pligt til at advare modtagere af udenlandske checks om, at de kan være falske, gør de ikke det, skal de dække tabet, ifølge en afgørelse fra Pengeinstitutankenævnet -

(link fjernet)

Kommentér på:
min Kwasaki bliver solgt over Paypal

Annonce