1.205 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Flytte til Kbh?? Flytte til Kbh??

Hej mcg..
Spekulerer lidt i at få en lejlighed i Kbh, men hva gør i (Københavnere) der bor i lejlighed når i skal lave mc og lign?? Ligger i på gaden, eller kender man en fætters søsters bror der bor 5 km væk, der har en garage man kan låne? Det er vel ikke til, at få en garage eller lign. til en fornuftig pris?..Jeg har rodet med mc i en del år og har efterhånden en masse værktøj og andet l..rt (og en 20 fods båd på trailer der også fylder)... Overvejer valby, Hvidovre el. lign.. Hva gør i?..
mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytte til Kbh??
  • #1   5. okt 2010 Jeg bor på vesterbro, men deler værksted med nogle gutter ude på amager. Det er egentlig bare et gammelt lokale vi lejer og har lavet om til værksted. Ville sgu gerne inviterer dig med i fællesskabet, men der er ikke plads til flere.
    Men der må da være andre som har samme setup og har brug for en ny lejer..
    held og lykke med det i hvert fald smiley

• #2   5. okt 2010 Jeg bor i København, og er interesseret i et sted... Så hvis du finder et lokale, der er til at betale, og der mangler nogen, må du endelig smide en besked...

• #3   5. okt 2010 Jeg bor 3 km fra min garage, gad ikke flytte garage da jeg flyttede bopæl..

Det er ikk noget problem, tager bilen derover for at skrue eller køre..

• #4   5. okt 2010 Nemt at finde en lejlighed, tæt på umuligt at finde en garage i København.

I min bygning med 18 lejemål er der 20 garager og der er vidst ikke engang 1 af dem der bor her der har en af garagerne, sådan har det nærmest været de sidste 10 år, jeg håber jeg er heldig på et tidspunkt og får en og så vil jeg helt klart dele med 1-2 andre, halvdelen af garagerne er lejet af folk med MC men de er ikke meget for at dele desværre smiley

Man vil selvfølgelig også helst have noget der er rigtig tæt på så jeg håber selv jeg finder noget i Folehaven området(Valby), indtil videre klarer jeg mig med et rum hos Shurgaard.

• #5   5. okt 2010 Kælderen på jobbet, så ryger cyklen i elevatoren, når jeg skal have den op på værkstedet for at skrue.. Men jeg er også svineheldig!

• #6   5. okt 2010 Finder et ordentligt sted at bo med tilhørende kældergarage smiley

• #7   5. okt 2010 Jamen det kan du da ikke mene alvorligt.
    du får så kun en enkeltbillet til storebæltsbroen, og vi gider ikke høre noget klynk, når din mcer er stjålet

• #8   5. okt 2010 Lejlighederne er så dyre derover at du slet ikke får råd til mc, problem løst

• #9   7. okt 2010 Det lyder da interessant!

Lader Shurgaard dig bare stille din MC i en af deres rum, eller har de et decideret hal/garage til MC?
    Og kan du så bare tag din MC ind og ud i alle døgnets timer?

• #10   7. okt 2010 Da jeg boede i lejlighed, skruede jeg i gården, og havde mine ting i kælderen!!

(ELLER brugte det på arbejdspladsen, hvis vejret var dårligt!)

• #11   7. okt 2010 Hmm... det var sgu det jeg frygtede... Meen det er vel bare en udfordring (og båden må vel blive byttet til en HD). Takker for svarene.

• Magnus T
    Magnus T Tilmeldt:
    mar 2024

Svar: 4
    #12   6. mar 2024 Hvis du leder efter et flyttefirma i København, der vil passe godt på dine ejendele, så er https://www.plingservice.dk/ de rigtige at tage fat i! Uanset om du er privatperson eller skal flytte en hel virksomhed, står Pling Service klar til at tage god hånd om din flytning!

• #13   6. mar 2024 Hvis det skulle være aktuelt her 14 år senere smiley

Kommentér på:
Flytte til Kbh??

Annonce