{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykler til salg uden afgift ?
  • #1   30. sep 2010 Man ser RIGTIG tit at folk har en stående uden afgift der bliver solgt "fordi de ikke har tid til at køre på den"....ja, man gaber måske over mere end man kan tygge når man importerer.

• #3   30. sep 2010 Fordi det er/var billigere at købe i udlandet og betale afgift selv. Dem, der står uden afgift, kunne måske være ejet af folk, der ikke har råd til at betale afgiften længere.

• S H
    S H Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #4   30. sep 2010
    Det evigt tilbagvendene spørgsmål: Hvorfor skal staten ha' beøbet for 2 motorcykler (eller biler) i afgift hver gang der indregistreres en motorcykel (eller bil)???

• #5   30. sep 2010 Jeg køber ofte cykler uden afgift køre lidt på den for at se om det nået jeg gider beholde ( har det med og blive hurtig træt af dem og vil have nået nyt. Så sælge jeg den igen. hvis den er sjov så betaler jeg afgift køre på den en sæson sælger en og så forfra igen..

• #6   30. sep 2010 Jesper J

Sådan kan det gå, når man ikke læser de tidligere indlæg smiley

• #7   1. okt 2010 Jamen så fik jeg da bekræftet mine tanker.
    Frygtede at der var et afgift "frem og tilbage" lov halløj jeg ikke var klar over.

• #8   1. okt 2010 Cykler uden afgift taber ikke så meget i værdi som cykler med betalt afgift. For dem som spekulerer i MC'ere til videresalg i og uden for landets grænser, er det jo en klar fordel hvis de er uden afgift.

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
    #9   1. okt 2010 JP, scor billige point et andet sted, et mc forum skal ikke være politisk korrekt, vi må da ha et åndehul.

Kommentér på:
Cykler til salg uden afgift ?

Annonce