{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Godt suzuki værksted? {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender et kompatendt værksted? Er så træt af det i odense. Min mekker virker slet ikke kvik nok, han brugte hele dagen igår på at finde to fejl, som en cpu fortalte ham om, men ved stadig ikke helt hva der skal skiftes. Han har sku ikke engang lige ringet til et andet suzuki værksted, for at høre om de havde prøvet ligende! Eller Suzuki danmark,for at idet mindste gøre dem opmærksom på mit problem.
Har ikke råd til det pis.

Har slet ikke råd til det pis!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt suzuki værksted?
  • #1   28. sep 2010 Hva er der galt med cyklen da?

  • #2   28. sep 2010 Jeg er ikke så kyndig.Men den gir en F1 fejl når jeg tænder den. men den er ikke konstant, for hvis jeg slukker og tænder igen er der ingen fejl. mekker taler om en ledning fra en boks, der er modstand i, som ikke sku være der. Altså den køre som den hele tiden har gjordt, så på område er den fin nok.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #3   28. sep 2010 Er der powercommander på den?

  • #4   28. sep 2010 hvis du ikke har original udstødning på kunne det godt værer en modstand på catalysatoren det var det vist på min den skrev f1 vis jeg kørte med et konstant jævnt omd tal i et par minuter

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.688
    #5   28. sep 2010 En modstand på katalysatoren?

    Den mest normale fejl er forkert justeret powercommander eller "O2 eliminator" som sidder lidt dårligt i stikket - den erstatter lambdasonden...


  • #6   28. sep 2010 Jeg har haft samme problem på min 750 k6- og min mekanikker fortalte at denne fejl opstår på disse modeller. Det er noget med et reguleringsspjæld som er monteret under bagsædet, og det er ikke altid det kører helt tilbage til udgangspunktet, grundet det lange kabel!!
    Derfor "måler" den fejlen F1, og dette kan justeres ved at stramme kablet..
    Man kan høre og se det arbejde når man sætter tænding på!!
    Som sir grevqlauspittsburg M skriver kan det hjælpe at slukke og sætte tænding på igen..
    Men det er sgu ikke fedt når mekanikken begynder at melde fejl..
    Brdr. Sejr i Århus er ganske fine, rimelige priser osv..Mekanikker Benny Haslev servicerer min cykel, han kører selv Challenge cup så han er vant til modellen..


  • #7   28. sep 2010 Hmm..det er jo så dig som har oprettet indlægget jeg refererede til, sorry...


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #8   28. sep 2010 Så må du jo en tur forbi B Larsen - de er jo aut. suzuki-dealer/værksted...
    smiley


  • #9   28. sep 2010 Cykel er total standart med udstødning osv.


  • #10   28. sep 2010 Dem vil jeg da prøve så tak hans M smiley


  • #11   28. sep 2010 Thomas s: takker det vil jeg prøve at gå videre med, hvis det bare er det kabel er det jo ingen bøf.

  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 807
    #12   28. sep 2010 Sajmon, ved Cpu , om der er mont. powercommander. ?
    Fjern alt det kabeltræk, og tilhørende pjank, og lad udst.ventil stå åben. (det er ganske rigtigt placeret i højre side i bagenden, som dem der var på Padborg i går ved selvsyn kunne konstatere...)Der skal klippes en ledning i et af multistikkene, på min 1000 k5 er det brun/grå nr 8 i det grå stik, men tag lige og google det først


  • #13   29. sep 2010 suzuki i flensborg ved godt der er langt men de er gode og rimelige med prisen både på timeløn og res dele

  • #14   29. sep 2010 prøv blacha mc i ubberud
    anders er gl. skurzuki mekker fra bruun-larsen
    billig og dygtig


Kommentér på:
Godt suzuki værksted?

Annonce