{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Stivstellet Vs. Affjedring {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tankerne om at lave mit projekt til en stivstellet (kender ikke den korrekte betegnelse) satan. Altså fjerne bagarmen. Det bliver IKKE en mc der skal køres langt og lang tid på. Men er der noget jeg skal være opmærksom på? Jeg lavet solo sæde med fjedre. Så der bliver lidt affjedring der.

Jeg vil samtidig bruge muligheden for at sige jeg søger:
Fremflyttersæt
For og bag tråd fælg med kædetræk.

Mvh. Philip

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stivstellet Vs. Affjedring
  • #1   26. sep 2010 hvilken cykel er det du vil gøre stivstellet?

• #2   26. sep 2010 Suzuki Gs 400. Og ja der bliver skåret i stellet, og ja den er synet og på plader. smiley Hvis vi lige ser bort fra det ikke er helt godt med afgift osv. osv.

• #3   26. sep 2010 Okay... skal det være en cykel i bobber stilen?
    angående fodhvilere så ville jeg købe nogle fede fodhvilere og shifter pegs, og selv bygge beslagne til dem, hvis altså du har adgang til et svejseværk.

fælge kan jeg måske være behjælpelig med, skal lige se hvad jeg har i gemmerne.

• #4   26. sep 2010 Ja det bliver i bobber stilen. Mht fremflyttersættet. Jeg har i sinde at lave mine egne på drejebænken. Vil bare have noget at starte med. Skriv endelig mht. fælgene. Bare smid en pb.

• #5   26. sep 2010 Du skal jo gøre op med dig selv, om det er en cykel du evt påtænker at sælge igen på et tidspunkt. For er den først lavet stivstellet, bliver den jo ikke synet igen. Selvom det selvfølgeligt er den nye ejers problem. smiley

Ellers er der jo masser af firmaer i Staterne der lave stive bagstel til eks. Honda CB og Yamaha XS mon ikke de kan fabrikere et bagstel til en GS'er? Har skrevet til nogel af dem, men har endnu ikke fået et svar.

Se evt mit projekt. En sænkning gør alligevel meget ved udseendet på sådan en svend.

Kommentér på:
Stivstellet Vs. Affjedring

Annonce