2.780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 74 Svar

Øhh.. jeg er sgu nok fatsvag..... Øhh.. jeg er sgu nok fatsvag.....

Kommer nok til og tage et par dage i fryseren for denne post,men springer i luften hvis jeg ikke får min mening ud.

Jeg har en mc til salg, og den har været til salg længe, Ønsker så og bytte med noget andet og laver en bytteannonce. Gør det fordi at MAN ikke kan finde bytteannoncer ved at vælge salg.
Laver en med billede men ingen henvisning til anden annonce.
Den bliver slettet med beskeden om at man kun må have en annonce pr. vare.
Jamen det er 2 forskellige ting jeg ønsker.......

En uges tid senere tænker jeg... oki, jeg må ikke lave 2 ens annoncer i forskellige grupper. Så laver jeg en bytte-annonce der hedder R6 søges... bytte med min mc. Ikke noget med samme annonce......
Men frem kommer den selvsamme HA og straks sletter annoncen med henvisning om at man ikke må GENPOSTE annonce.

Det er OK at slette enslydende annoncer i samme kategori.... Kn jeg sagtens følge... no prob. Men annonce i 2 forskellige salgsområder er efter min mening DYBT GODNAT!!!!!

Jamen for fa.... nogle små sko at gå i.

Nå jeg fik luft... vi ses sikkert om et par dage, eller et andet sted. Godt at "unavngivet webside" er opfundet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øhh.. jeg er sgu nok fatsvag.....
  • #1   25. sep 2010 Hvis ikke ordlyden er den samme på de 2 forskellige annoncer så kan det vel for pokker da ikke være en genpostering !!!!
    Flueknepperi af første klasse

• #2   25. sep 2010 Ja lige nøjagtig... Men fik dette svar...
    Vi er glade for at du har valgt at benytte MotorcykelGalleri.dk's marked og håber det lever op til dine forventninger.

Vi har dog gennem en længere periode oplevet at genpostning af annoncer i markedet generelt er meget generende for vores brugere. De brugere der virkelig er på udkig efter noget vil søge i markedet og ikke kun se på de annoncer der ligger på forsiden.

Genpostning betyder at brugere opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe/bytte de samme varer. Annoncer uden varer der henviser til andre annoncer betragtes også som genpostning. Ligeledes er det heller ikke acceptabelt at brugere gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen med korte mellemrum. Vi betragter det som spam, hvilket ingen er tjent med.

Vi har registreret at du netop har genpostet din annonce, hvilket er imod vores retningslinier og vil venligst bede dig holde op med det i fremtiden.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på MotorcykelGalleri.dk.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med venlig hilsen
    MotorcykelGalleri.dk | Moderator

• #3   25. sep 2010 Er der en bajer til ham der gætter hvem denne Admin er *ho ho*

• #5   25. sep 2010 Ikke hunkøn denne gang. smiley

• #7   25. sep 2010 Jo du må gerne forlænge den... og lave samme ordlyd..
    Du må åbenbart bare ikke lave en salg og bytteannonce.

• #9   25. sep 2010 Gad vide om det så heller ikke er lovligt at sætte pris på din mc i en bytteannonce. I så fald vil der jo være tale om salg og det går jo ikke i en bytteannonce !. Eller noget ! ? .
    Så kan de jo lige så godt lave reglen "en annonce pr profil "

• #11   25. sep 2010 tror sku også jeg er lidt fatsvag eller bare heldig, for jeg har haft to annoncer i lang tid her på siden, uden nogen klager eller sletninger af samme.

• #12   25. sep 2010 Og uaset om de VAR online så ville du nok ikke få et svar da det ikke er noget de tager op i forrum. Man har en klagemulighed og det er vist eneste udvej hvis man føler sig forudrettet.

• #14   25. sep 2010 jeg har ALDRIG hørt at det ikke er tilladt at man både må lave en salgs annonce med sin bike, og en bytte annonce

• #15   25. sep 2010 Det kunne også være at træerne voksede ind i himlen smiley . Get my point smiley

• #16   25. sep 2010 Jeg anfægter ikke normalt administratorernes arbejde, de har en opgave og et regelsæt + en praksis at køre efter......

....men lige netop omkring markedet fatter jeg ikke en skid. Det Burde være i adm. interesse at gøre dette så fleksibelt og attraktivt for brugerne som overhovedet muligt - det vil tiltrække flere brugere og dermed med eksponering af annoncører og ultimativt flere annoncører....

Fanme en spøjs måde at drive forretning på - men det er selvfølgelig ejernes valg:-/

• #17   25. sep 2010 Nej heller ikke her... men det er det åbenbart. (i hvert fald for mig) smiley (skagbo s)

• #18   25. sep 2010 Jeg har opgivet at bruge markedet

Har fået slettet MC trailer som ikke var MC relateret

Fået sletet alu fælge til HD , som genpost den sidste dag , og med 10 nye billeder + meget mere speciel tekst

Fået slettet speciel indrettet kassevogn til MC transport

Prøv at se hvor fint det går på BG der kan sælges svejser topnøglesæt

se bare her

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1090358

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1090031

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1089732

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1088515

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1086902

Ja der er 100 vis

men forventer også der nu bliver sagt at fordi de er dybt kriminelle så skal vi ikke være det !! !!

• #19   25. sep 2010 Kan kun sige at de adm. burde søge ind til politiet.

• #20   25. sep 2010 Eller hjemmeværnet igen ... Tror det er der filmen knækker ..... AFSLAG som hjemmeværns mand smiley

• #21   25. sep 2010 Ok, ofte er disse kagetråde, generelt helt blottet for god tone, og med dicideret latterlige indlæg.

MEN denne??? der fatter jeg hat.. Det virker total latterligt ....

NATURLIGVIS skal man kunne have salg og bytte af samme emne, ellers kan man jo ikke blive fundet i en korrekt søgning i markedet..

Spænt på denne tråds udvikling! smiley

• #23   25. sep 2010 du kan jo klage over den admni hvis du vil....

mvh

• #24   25. sep 2010 Zzzzz

• #25   25. sep 2010 go tur i fryseren, he he.. mvh hc,

• #26   26. sep 2010 puuh CJ, der bliver koldt for dig igen.
    Men dog korrekt at der er meget stor forskel på ha'ernes fortolkning af reglerne (eller hvor personligt de tager det ?)
    Kan ikke helt se hvad problemet med de annoncer er..

• #27   26. sep 2010 haha, nej det er komplet antiklimaks når nu man har brugt tid på at finde alle de gode argumenter frem.... sjovt nok accepterer folk bare at trådene slettes uden egentlig grund....
    nå men sådan er det vel bare... gud ved om motoriseret cykler er velkomne på cykelgalleriet smiley

• #28   26. sep 2010 Come on guys...

Det her handler ikke kun genpostning, men om synlighed og metoderne til at gøre det.

Brian har en TL1000 som han ønsker at sælge/bytte, hvilket jo er fair nok.
    Han opretter en salgsannonce, hvor han også skriver at han ønsker at bytte. Godt, han slår så 2 fluer med et smæk, da annoncen er en multi-annonce.

Det gir så åbenbart ikke nok pote, så han opretter en ren bytte-annonce, hvor han så søger en R6 som bytte.

I mine øjne er det spam, for det kunne jo lige så godt have været en genpostning af den tidligere annonce. Det er samme produkt han sælger og her må der altså kun være en annonce. Det kunne jo se ret så fedt ud (sarkastisk), hvis alle oprettede 10 annoncer for samme produkt: Byttes med R1, Byttes med R6, Byttes med YZF-R1, Byttes med YZF-R6 osv
    I princippet ville det jo være tilladt, hvis vi lod denne her slippe igennem.

Nå, men fortsat god dag til alle.

• #29   26. sep 2010 D700, jeg er HELT uenig, for en bytte skrevet i en salgs annonce, findes jo ikke ved søgning efter bytte. Dette er jo grundet det total dårlige marked herinde, havde været nemmere, hvis man kunne vælge en annonce var SALG eller BYTTE eller KØB, OG gerne med mulighed for BÅDE BYTTE OG SALG eller BYTTE OG KØB

SÅ ville du have ret, men på den måde markedet er sammenstrikket, er det jo HELT forkert!!!

SÅ tilbage i tænkeboksen, det er bare ikke godt nok!!

I det du beskriver selv, har han lavet en salgs annonce. OG skrevet bytte i den, men har ikke fået den solgt..

DET tror fanden, for hvis man søger på bytte ,kommer den jo ikke med!! DERFOR er en bytte annonce i orden!!

I henhold til reglerne, kan man med et smil sige, at det er ok FORDI:
    Genpostning af annoncer defineres som at brugeren opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe de samme ting.

Nu var det jo ikke salg/køb, MEN derimod bytte OG det var ikke nævnt i reglerne, faktisk er det ret dårligt beskrevet!

-------------------
    4.3 Genpostning af annoncer i marked
    Genpostning af annoncer opfattes som spam af markedet og er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af annoncer i markedet, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

Genpostning af annoncer defineres som at brugeren opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe de samme ting. Ligeledes defineres det også som genpostning hvis brugeren gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen kort tid efter.

-------------------------

Var de enslydende???

smiley

Jesper

• #30   26. sep 2010 Sælges - byttes........
    Det er sku da et fedt. Det første der sker når man har noget til salg, er at en eller anden hat, vil bytte med et eller andet ligegyldigt skrammel.........
    Er i øvrigt helt enig med - Cracker Jack -

• #31   26. sep 2010 jeg fik slettet min annonce fordi jeg havde skrevet evt bytte med bil ...

fy for satan det er farligt...

• #32   26. sep 2010 Jesper: Du skal være velkommen til at være uenig smiley

FROSSET !!!!! (kolding): Hvad har dit eksempel med det her at gøre. Læs evt. brugerbetingelserne inden du svarer tilbage og hvis du ikke forstår dem, så har du fået en detaljeret forklaring i den besked, som blev tilknyttet fjernelsen af din annonce, hvilket så ingen undrer mig, da du tydeligvis heller ikke forstod den.

• #33   26. sep 2010 Jeg takker for info og opbakningen, og kan se at jeg ikke er alene om at synes det virker "Ikke brugervenligt"

• #34   26. sep 2010 D700, Jeg takker ærbødigst for tilladelsen smiley

SAMTIDIG må man da bede über admin, gennemlæse denne tråd, for at sikre fortolkningen svarer til reglerne!!

/god aften
    Jesper

• #35   27. sep 2010 Hej FROSSET !!!!! (kolding) ,

Vi er glade for at du har valgt at benytte MotorcykelGalleri.dk´s marked. Vi har dog gennem en længere periode oplevet at annoncer der ikke relaterer til MC´er, generelt er generende for vores brugere, som hovedsageligt interesserer sig for MC´er og ting til MC´er.

Vi har valgt at holde markedet fri for ting og sager der ikke relaterer til MC´er. Markedet på MotorcykelGalleri.dk er derfor udelukkende beregnet til annoncer der er relateret til MC´er. Det er i den forbindelse vi nu har slettet din annonce.

Vi kan istedet henvise dig til at benytte BaBoom.dk til salg af varer der ikke relaterer til MC´er.

Du har sikkert oplevet at der har været eller kan forekomme andre annoncer på MotorcykelGalleri.dk, der heller ikke relaterer til MC´er. Disse vil selvfølgelig ligeledes blive slettet, så snart vi ser dem og er ikke et udtryk for at det er i orden.

Derfor beder vi dig venligst om at undlade at indrykke irrelevante annoncer i markedet på MotorcykelGalleri.dk i fremtiden.

Klik på "Brugerbetingelser" og læs fra top til bund - så ved du både hvad man må / ikke må, samt hvad der sker hvis man ikke overholder reglerne.

Overhøres denne advarsel kan det betyde at vi desværre må fryse din konto i en periode.

Med venlig hilsen

og det var fordi der stod at jeg evt kunne tage en bil i bytte!!
    Hvordan kan det ikke ha noget med denne tråd og gøre da det omhandler lige netop markedet på mcg ??

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #36   27. sep 2010 Brian - Vi er helt enige om at reglerne for siden til tider virker en smule uoverskuelige, men når du nu allerede EN gang har fået en henstilling om ikke at genposte annoncer, og endda en fyldestgørende forklaring på hvad der menes med det, så har jeg en smule svært ved at se grunden til du skal gøre det igen.
    Grunden til din annonce bliver opfattet som genpostning, er at den omhandler den samme vare i begge tilfælde - intet andet.

Markedet er, stik imod hvad de fleste sidder og tror, en sekundær funktion her på siden. Det er med al sandsynlighed grunden til at reglerne virker en smule forhastede og mudrede i deres formulering - men på det område er der for nyligt lovet bod og bedring fra højere sted.

FROSSET !!!!! - Du og din annonce falder dog udenfor den her tråds emne, da reglerne omkring bytte af MC til bil er klokkeklare. Markedet er UDELUKKENDE til køb, salg og bytte af MC'er og MC relaterede ting og sager. Hvor er en bil nævnt som bytteobjekt?

Nemlig - ingen steder....

• #37   27. sep 2010 flueknepperi. andet er det ikke ...

• #38   27. sep 2010 Oki... jamen jeg retter ind.
    Hvis man så ønsker at udsøges i byttekategorien er der jo så stadig den mulighed at skrive...

ØNSKES R6, byttes med anden mc.

Det må jo så automatisk være ok.
    Det er IKKE samme vare som min anden annonce henviser til, da i ikke aner hvor mange andre mc'er jeg egentlig besider...

Det efterlader jo så bare evt. R6 ejere, til den mulighed at de skal spørge, hvad det er jeg har at bytte med.

Hvad siger reglerne til det???

• #39   27. sep 2010 Sajmon­­™
    Den diskution har været oppe utallige gange. Jeg mener stadig at hvis den ting man vil af med er mc relateret så kan jeg ikke se hvorfor man ikke må foreslå at bytte med noget ikke mc relateret.

http://www.pedanter.dk/wp-content/uploads/flueknep.jpg

• Sajmon ™

#40   28. sep 2010 Tudekiks til dig...

Hvor finder du den formulering du snakker om der?

• Sajmon ™

#41   28. sep 2010 Mads E - Så bliver jeg nødt til at spørge dig hvor i reglerne du læser det som værende ok at bytte en MC til en bil....?

Hvorhenne....

• Sajmon ™

#42   28. sep 2010 Åh jamen kæreste Bo - Det er så nemt.

Jeg citerer: "Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager."

Derfor tilladt:

Køb, salg og bytte af MC'er.

Køb, salg og bytte af MC relaterede ting & sager.

Og ordet "udelukkende" ekskluderer jo andet end MC'er og MC relaterede ting og sager.

Sig mig imod hvis i er tabte eller er uenige når i har læst hertil.

Er en bil en MC? - Nej.
    Er en bil = MC relaterede ting & sager? - Det må vi så også svare nej til, i og med den hverken er tilbehør, reservedel eller udstyr, eller for den sags skyld tuning til en MC.

Erstat bil med f.eks kummefryser, hjuldamper, kattekilling, fjernsyn, juledekoration, 12 tons presset pap, havetraktor, kageform, billedramme, bornholmerur eller foodprocessor - eller indsæt endda selv navneord.

Hvordan kan det tolkes anderledes?

• Sajmon ™

#43   28. sep 2010 Og hvor finder du formuleringen "mc relateret" henne som beskriver selve annoncen?

• Sajmon ™

#44   28. sep 2010 Afklaring får du jo ved at læse reglerne, så det kunne du jo starte med. :o)

Når det så er sagt, forbyder reglerne jo ikke at man tilbyder en bil i bytte til en anden persons annonce, forudsat denne person ikke har frabedt sig byttehandler.

• Sajmon ™

#45   28. sep 2010 Mads E - Det er såre simpelt forklaret højere oppe...

• Sajmon ™

#46   28. sep 2010 Bo J - Du har stadigvæk ikke spurgt om noget som ikke er beskrevet i reglerne, så dem henviser jeg til.

Husk nu du KUN skal læse hvad der står - ikke hvad der ikke står...

• Sajmon ™

#47   28. sep 2010 Ikke korrekt - i og med ordet "udelukkende" optræder før "MC'er" og "MC relaterede ting og sager".

Det udelukker alle ting som ikke er en MC, eller er MC relaterede ting og sager.

Og det er en politibil ikke.

• Sajmon ™

#48   28. sep 2010 Der er ingen af jer som har brugt 5 sekunder på at forklare hvordan reglerne kan tolkes anderledes, så hvad med at gøre det i stedet for at trolle videre?

• Sajmon ™

#49   28. sep 2010 Som jeg har sagt før, er det ikke mig der har lavet dem - og det er ikke mig der har besluttet hvordan de skal håndhæves.

Som jeg har sagt før, skal du bruge kontakt formularen i bunden til at brokke dig over det - ikke spamme det i alle tråde du deltager i.

...og som jeg også har sagt før sletter jeg kun tråde / indlæg som enten ikke overholder reglerne eller kun er oprettet med henblik på provokation, så hvis du føler at dine indlæg og tråde forsvinder for ofte, burde du vælge med større omhu hvor du deltager...

• Sajmon ™

#50   28. sep 2010 Mads E - Igen ikke korrekt - du må bytte UDELUKKENDE MC'er eller MC relaterede ting og sager.

Du må også sælge eller købe dem, men stadig UDELUKKENDE MC'er og MC relaterede ting og sager.

Det vil sige:

Du må bytte en MC med en MC.
    Du må bytte MC'er med MC relaterede ting og sager.
    Og du må bytte MC relaterede ting og sager med MC'er.

• #51   28. sep 2010 Jamen Cracker, Mads og sikkert 100-vis af andre. Vi er overhovedet ikke uenige. Problemet er at det har været oppe og vende hos ejerne og de ønsker IKKE at man skal have lov til at bytte mc til bil. De så hellere at folk oprettede sig på baboom og byttede sin MC til bil der. Idioti, muligt, men sådan er reglerne.

Det her har både Sajmon og jeg skrevet op til flere gange på forummet i lign. debatter, så tag nu og forstå det. Det er IKKE noget vi kan lave om på.

• Sajmon ™

#52   28. sep 2010 Bo J - NÅR du nu er i tvivl, så er det da godt at du har fået det forklaret 30 gange efterhånden, men sørgeligt at du så stadig nægter at forstå det.

• Sajmon ™

#53   28. sep 2010 Bo J - Så brok dig over reglerne ved hjælp af "kontakt" formularen i bunden af siden.

• #54   28. sep 2010 Sajmon

Du må bære en tung byrde. Der er mindst 7, måske op til et par og tyve stykker som ikke kan lide dig. Uhhhhhhhhhhhh smiley :D

• Sajmon ™

#55   28. sep 2010 C1 - Ja min verden styrter i grus nu. :o)

• #56   28. sep 2010 kunne man ikke bare i sin annonce, skrive

BYTTE til andet, send en PM........

• Sajmon ™

#57   28. sep 2010 Ronnie - Jo DET kan man, og det er der MANGE som allerede gør ganske og aldeles lovligt.

Nu går diskussionen bare på at Cracker Jack har et kæmpe problem med at specificere hvad det i virkeligheden er han vil have ændret.

• #58   28. sep 2010 Tilmelder man sig som HA?????
    Jeg antog det var en straf...
    Jesus...
    Altså frivilligt..????

http://www.hjv.dk
    Der kan man også være frivillig.. og tilmed nogen gange gå med grøn vest der står Politi på....

• #59   28. sep 2010 Nogen der skal med ud og køre?

• Sajmon ™

#60   28. sep 2010 Henrik S - Jeps.

Dengang virkede det også som en bedre ide...

• #61   28. sep 2010 Så må denne jo være lovlig ? "Jeg ønsker kun bytte med kontanter, da jeg skal mangler en nysynet toyota Hiace / Transporter af nyere årgang, gerne med tagbøjler, men uden for meget rust....."

• #62   28. sep 2010 Utrolig at MCG skal ødelægge det for dem selv...

• #63   28. sep 2010 Jeg har af forskellige årsager kontaktet admin flere gange via kontakt knappen i bunden af siden. Jeg har aldrig fået svar på noget af det.
    Hvad med jer?

• #64   28. sep 2010
    det er fordi du ikke tykker på det fældt hvor der stå .......
    Jeg ønsker at annoncere for mit firma ....

prøv det og jeg er sikker på du få et hurtig svar .. lol lol

mvh

• #65   29. sep 2010 Hvorfor i alverden lukker I ikke bare "Marked" og overlader dette til Gul og Gratis, DBA, MC-basen og 123mc.

Jeg er helt enig med for mig de forudrettede privat annoncørerer og 120.000% enig med Knud. Det er squ da en besynderlig facon at drive et marked på. Om der så var 10 eller 20 enslydende annoncer, hvori folk førsøger at sælge ting og sager, kunne jeg ikke være mere ligeglad. Og jeg kan ikke i min vildeste fantasi tro at det har noget med pladsmangel på jeres servere at gøre, idet GB-prisen er så lav som aldrig før....

Eksponering, brugere, antal forumindlæg og sidst men ikke mindst ANTAL annoncer er med til at gøre MCG spiseligt for betalende erhvervs annoncører.

Personligt synes jeg at MCG er ved at være en regel-jungle med mange paragraf-ryttere.

Det er som om at MCG's regler begrænser MCG's eget potentiale.

Mvh
    Thomas E

• #66   29. sep 2010 Thomas - Knud og mange andre

De har et forretnings koncept , som man kan lide eller ikke lide , vi som betalene kunder får ikke lov til at bestemme noget som helst , længerer er den vel ikke
    Der er kun to ting der vil kunne ændre den , og det er svigtene salg , manglene kunder , ud af de , tror der blev sagt 57000 bruger , er der vel kun 1000 aktive , ja eller hvor mange er vi , tør HAerne/Adm eller andre komme med et tal ? åben en tilfældig side med bruger under et bogstav og se hvor mange der har været logget på inden for 1 mdr , så er det ikke så svært at regne ud , og hvor mange af dem har så lavet et indlæg ?
    Vi os de få rå , har alså ikke noget at skulle have sagt

Jeg tror alså også der vil gå lidt Baboom over den hvis markedet herinde blev givet fri , men på den måde det kører nu NIXEN det dur ikke

• #67   29. sep 2010 Per E:
    Tror nu ikke at der vil gå Baboom i den, tror nu mere at man vil få et mere spændende marked at kigge i, idet mange nye ting også vil kunne sælges herunder. Ellers ender det jo med at der heller ikke må sælges gule motorcykler i marked, fordi farven støder nogle sarte sjæle.

Det ville da være rart hvis man kunne finde specialværktøj, og tilhørende special ting som for nogle kan relateres til MC, herinde også.

Jo - jeg har også hørt den med et svimlende antal brugere i en salgstale - og du har sikkert ret i at det svimlende tal rødmer og svinder ind til et maximalt 4 cifret tal i den lave ende, hvis MCG ville ud med det aktive brugertal.

Jeg savner et langt mere åbensindet internet mødested for MC'ister, hvor erfaringer, færdigheder, ideer,køb/salg, humor og almen vintersnak ikker er underlagt så strikse politiske retningslinier - Det ville være sådan et sted jeg bl.a ville annoncere for D-Wears oma.

Mvh
    Thomas E

• Sajmon ™

#68   29. sep 2010 Problemet er jo netop det stigende antal tilmeldte profiler på ALLE gallerierne - siderne sælger efterhånden sig selv på den korte bane.

Jeg har ingen tal at forholde mig til, så jeg ved ikke hvor vi står, men det er nok ikke helt skævt med et 4 cifret reelt aktive brugere - og det må vel så være ønsket fra højere sted, siden man har valgt den her strategi.

• #69   29. sep 2010 Thomas ja bare de er lidt MC relateret , kan jeg heller ikke se nogen problem i det , men der er alså nogen der ser spøgelser ,
    Vi ved godt hvad der vil ske med de her 4 fiktive annoncer

1. S. Lego klodser i mange farver , god til kåbe rep
    2. S. Kompressor til dæk
    3. B. MC til Bil
    4. K. Rygsæk der kan bruges på MC
    Ja der findes 1000 vis der vil blive slettet , derfor dur markedet ikke , istedet for at bare lave en katagori mere , til alt det tvivlsomme , hvor brugeren/kunderne selv kunne sætte tingene i , hvor svært kan det være , mon ikke det er stædigheden der spiller ind

• #70   29. sep 2010 Som flere har foreslået, vi mangler sku den off topic kategori, hvis den fortolkning, er den der skal bruges.....

OG så find lige hammeren frem, og stik dem der skriver :

Søgeord Honda Yamaha Suzuki Kawasaki CBR YZF OSV OSV OSV i deres annonce for en kinaknallert til 1500

De skriver de ord, for at deres kommer frem, når mansøger noget andet, og DET er ireterende, og vel nærmest falsk/villedende markesføring smiley

FREM med en Off Topic kategorina, som i forummet, DAMN det kunne slippe af med en masse problemmer her i forummet OG i markedet!!

• Sajmon ™

#71   29. sep 2010 Den har jeg spurgt til flere gange - og der er den klare udmelding at vi ikke skal foevente at det sker.

• #72   29. sep 2010 Sajmon er helt klar over, at i har prøvet at få det frem, og se derfor dette som OPBAKNING til jeres egne forslag,
    Upåagtet, at de tilsyneladende (MCG) ikke finder forslaget interesant, er dette medie det eneste vi har til at udkommunikerer en ting, som vi syntes er forkert, da jeg som andre, ikke har modtaget respons på det vi skriver til ADMIN. NU har i igen mulighed, for at tale med admin, og forklarer, hvor stor opbakning, dette har hos de AKTIVE brugere!! OG ikke mindst, hvor meget mindre i skulle være "bussemænd" mod de fjolser, der bare VIL provokerer, og de sagesløse, som os andre, der kommer i klemme, år man ikke føler sig sikker på hvor grænsen går, for mc-releteret. JA du har lige defineret den tidligere, MEN det er jo langt fra ALLE mcgallerister, der mener det er den udlægning, de ville ØNSKE var gældende..

Det vil sige, i kunne spare en masse tid på ligegyldigt fnidder, og Admin kunne slippe for en masse fnidder, ved at gøre sådan. OG det er jo ikke noget, der ville være svært at gennemfører..

VILLE INVIO miste indtægter på dette? Næppe, de fleste bruger IKKE BABOOM's marked, da det ikke er interesant for os...
    JEG vil faktisk påstå, at det ville genereer flere kliks/hits for MCG, hvis markedet fik den kategori. DA ting der ellers kun kommer til salg på DBA og GOG, ville komme til salg herinde. OG da Invio, lever af kliks, da det giver reklame penge, har jeg MEGET svært ved at se, hvorfor det ikke allerede er indført!! OG det samme har i som hjælpeadmins vel også?

JA jeg ville skrive dette til ADMIN, men ikke før der er nogen, der overbeviser mig om det ikke er skønne spildte kræfter!! Som det er nu, er i (HA) vores bedste vej, til Admin, da det virker som om I i det mindste (nogen gange) kan få Admin i dialog.... noget vi andre har måttet opgive..

SÅ hermed en lille bøn, om at I igen, smider dette ønske, fra mange af os, op forbi Admin! Som sagt, ved jeg godt i har gjort det før, MEN JEG tror, der er meget bred opbakning til dette, hos de almene aktive brugere.

Fortsat god aften
    Jesper

• Sajmon ™

#73   29. sep 2010 Jeg er 100% klar - jeg aner bare ikke hvad i vil have mig til at gå videre med.

INGEN har endnu gidet bruge 5 sekunder at formulere et regelsæt som kan gælde for alle gallerierne samtidigt, og som samtidigt tager forbehold for folks specifikke ønsker om hvad der skal og ikke skal tillades i markedssektionen.

Det er nemlig kravene som det forslag SKAL overholde - ellers gider de ikke engang læse det selvom det kommer fra mig.

• #74   29. sep 2010 Hmmmm

Ja de har deres concept , ingen tvivl om det

Men at i skal arbejde gratis og vi skal lave regelsæt gratis og de tager guldet

Ja det er fint smiley

Og som du selv skriver , de gider ikke læse det , hvordan mon de har det når de går ind i en forretning og skal betale for den service
    Den går ikke i min brance , er der andre steder end her den vil gå
    Som det er sket før flere gange og er ved at ske igen fra flere sider så er der alternativer til denne side på vej , og man må sige at advarsler har der været nok af

• #75   29. sep 2010 For mig virker hele dette koncept oldnordisk og minder lidt om specialforretningerne tilbage i 40-50'erne, hvor mælk og smør blev købt hos Mejeristen, kødet hos slagteren og gulerødderne hos grønthandleren.
    Her skal du oprette dig som bruger på alle gallerierne, såfremt du ønsker at sælge effekter der henhører disse kategorier.

Vi lever i en Supermarkeds-alder, hvor stort set alt kan købes under samme tag og betales ved samme kasse - det er for mange den rigtige og tidsbesparende facon at handle på.

Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at MCG-brugere ville oprette sig på babygalleri eller børnegalleri såfremt de skulle sælge en gammel brugt baby/børne styrthjelm ej heller oprette sig på baboom hvis det er rygsækken der skal sælges. Der er da ikke normale MCister der end ikke i en brandert ville søge efter salgsannoncer der.

Den dag der kommer et prof MC-site / forum / galleri / køb-salg / showoff / MC-kåbe-book sted på nettet med langt højere frihed - er jeg helt sikker på at MCG er en saga blot.

MCG's fordel er at de er de eneste idag, som kan tilbyde et nogenlunde sted at præsentere sin MC/MC'er samt komme i kontakt med andre ligesindede. Med de rigtige ide-folk og programmører, ville det være den letteste opgave at slå MCG af pidestalen.

MCG - tag jer sammen og vågn op - den dag I slår øjnene op, vil I blive overrasket over at vi alle nu har mobiltelefoner i lommeformat..........

Mvh
    Thomas E

• Sajmon ™

#76   29. sep 2010 Det er et dårligt forslag, Thomas.

Det kan jeg ikke gå videre med... :o)

• #77   29. sep 2010 MCG - tag jer sammen og vågn op - den dag I slår øjnene op, vil I blive overrasket over at vi alle nu har mobiltelefoner i lommeformat..........

Griner lidt , hvad er der nu galt med min Motorola med antennen op gemmen knappen på cowboy vesten eller den 20 kg kuffert i bagagerummet , der tømmer batteriet på bilen natten over

Det virkede den gang , og min far var social demokrat , så det er jeg også .................................... Nej vel

• #78   29. sep 2010 Nej de mister 826 kr , da kunderne sikkert bruger andre steder at sæge deres ting !

• #79   29. sep 2010 Martin N og Per E:

Jeg elsker folk med humor - hvad stiller man op hvis man skal sælge en Babysæl - hvilket galleri??????

Sajmon:
    Det var ikke noget forslag.... jeg konstaterer kun smiley pt. er MCG det bedste MC-forum i DK.

Per E:
    Selv havde jeg en Ericsson Hotline - den var eder-brodere-mig-smart - og når man sad i sin øse med lav-profil og spoilere og vinkede med sin GTI-arm med det LED-lysende telefonrør - var man bare in og dus med jubi'erne. På stranden kunne den holde en hel time...... Hold-da-PETER-bæ hvor kunne man sælge computere den gang og samtidig se på små bikinier.........

• #80   29. sep 2010 Jeg slukker på stik kontakten til hele MCG her kl 23.00 og tuner så lige hele siden.... og tænder måske....... måske igen for jer i morgen..

eller noget...

: )

mvh

Kommentér på:
Øhh.. jeg er sgu nok fatsvag.....

Annonce