714 visninger
|
Oprettet:
Dokumentering af antal hk {{forumTopicSubject}}
Hvis man kun må køre på en lille mc – hvor meget dokumentation er der så krævet på mc’en ??? Min søster har kigget lidt på en Honda NT 400. Ifølge de specifikationer vi har fundet har den 37 hk. Hvis man fik lavet en måling, som jo ville ligge under de 34 hk ville det så være dokumentation nok???
maj 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 115
Angående dokumentation for ydelse af mc, så kan du godt bruge en sådan måling; men det er kun en anerkendt prøvnings laboratorium der må foretage en gyldig måling.
Det vil ellers være normal at det der bruges er de tal der er opgivet af fabrikanten, du/i er nok nød til at købe en droslings kit at montere, med kittet plejer der at følge den nødvendige dokumentation for droslingen, papirerne er i mange tilfælde mærket TÜV.
MVH
Bjarne
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 25
Jeg kører selv på en gs500 som jeg også måtte drosle ned. Til mit kit er der ingen TÜV godkendelse der følger med.
Jeg er blevet stoppet 6 gange i år, og hvis betjenten har spurgt om jeg virkelig måtte køre på den, har jeg bare vist ham registreringsattesten hvori der står "konstruktiv ændring" og det har været nok.
MVH. Jones
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 436
Det er godt nok ulovligt og ens forsikring dækker ikk', meeeeen..........
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 436
Dokumentering af antal hk